۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۳۱۴۵۹۰
نماینده تشکل های سیاسی احزاب اصول گرایی:

اصولگرایان با وحدت و قدرت تمام در صحنه حاضر خواهند شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اسماعیلی گفت: اصولگرایان کشور در رأس جریان اصولگرایی تکیه بر بزرگانی چون آیت الله موحدی کرمانی دارند و در این انتخابات با قدرت و وحدت حضور خواهند داشت.
حجت الاسلام اسماعيلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین اسماعیلی نماینده تشکل های سیاسی و احزاب اصولگرایی در نشست خبری اصولگرایان با اشاره به سیاست های اصولگرایان، اظهار داشت: اصولگرایی ریشه در گفتمان انقلاب و تفکری آرمانی در اندیشه امام و رهبری دارد و بر اساس این محور افراد سنجش خواهد شد.

 

وی با بیان این‌که اصولگرایی با قدرت و وحدت تمام در صحنه حضور خواهد داشت، اذعان داشت: اصولگرایان کشور در رأس جریان اصولگرایی تکیه بر بزرگانی چون آیت الله موحدی کرمانی دارد در این انتخابات با قدرت و وحدت حضور خواهند داشت.

 


حجت الاسلام اسماعیلی با بیان این‌که به دنبال سهم گرایی نیستیم و در گزینش افراد به دنبال متعهدان به اصول گرایی و گفتمان انقلابی هستیم، تصریح کرد: لازم به ذکر است در جریانات اصولگرایی و در بین احزاب هیچ گونه شکافی وجود ندارد.

 


وی با اشاره به گسترش اندیشه انقلاب امام راحل و گفتمان انقلاب در جهان، تأکید کرد: اندیشه انقلابی امام راحل امروز جهان را در نوردیده و صادر شده است، اصل اساسی جریان اصول گرایی گفتمان امام راحل و رهبری است.

 


وی با اشاره به هجمه های علیه اصولگرایی در خصوص رد صلاحیت اصلاح طلبان، ابراز داشت: لازم است اخلاق انتخاباتی در رسانه های احزاب مورد توجه قرار گیرد و به معنای واقعی راست گویی مورد دقت و توجه باشد.

 


حجت الاسلام اسماعیلی شفافیت را از آموزه های امام راحل دانست و ابراز داشت: ملاک حال فعلی افراد و عملکرد اشخاص در طول انقلاب است، از این رو در خصوص افراد و اشخاص حال فعلی افراد را مد نظر قرار می دهیم و به این نکته توجه داریم.

 


وی با بیان این‌که تا به امروز کسی از احزاب اصولگرا بیانه رسمی در رد پنج نفر ارائه نداده، گفت: در خصوص افراد مؤثر اتفاق وجود دارد./854/202/ب1

ارسال نظرات