۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۳۱۵۲۸۰
امام جمعه بروجرد:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن کشور را در برابر تهدیدهای دشمن حفظ می‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشان از وحدت و همبستگی حول محور ولایت فقیه دانست و گفت: این حضور بیمه کننده کشور در برابر تهدیدهای دشمن است.
حجت الاسلام ترابي-امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در نشست برنامه ریزی راهپیمایی 22 بهمن که در حسینیه اهل البیت(ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: ملت ایران پشتوانه قوی نظام جمهوری اسلامی هستند.

 

وی با اشاره به نقش حضور مردم در صحنه های انقلاب و در طول 37 سال انقلاب اسلامی، افزود: این حضور در این سال ها کشور را از تهدیدها و خطرات حفظ کرده است.

 

حجت الاسلام ترابی با بیان این که امروز نیز حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن فریاد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دسیسه های دشمن را به گوش دنیا می رساند، عنوان داشت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام اعلام می کنند.

 

وی با بیان این که  به خواست خداوند مسیر ملت ایران در یوم الله 22 بهمن تغییر کرد، اظهار داشت: ملت ایران با لبیک گفتن به فرمان امام راحل برای دفاع از اسلام و قرآن به حرکت در آمدند و به لطف الهی پیروز شدند.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به پیروز شدن مردم و از بین بردن پایه های ظلمت و استعمار خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب زمینه استقلال کشور را فراهم کرد.

 

مردم حامیان اصلی انقلاب اسلامی هستند

حجت الاسلام ترابی با اشاره به پیروزی ملت ایران با پیروی از فرمان امام راحل بر دشمنان داخلی و خارجی در وران شکل گیری انقلاب، اظهار داشت: این مردم حامیان اصلی انقلاب بودند و هستند.

 

وی تصریح کرد: امروز نیز ملت ایران با حضوری پرشور در راهیپیمایی 22 بهمن باید نشان دهند که همچنان بر سر اصول و آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

 

امام جمعه بروجرد حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از سر دادن شعار وحدت و همبستگی حول محور ولایت فقیه دانست.

 

وی در پایان تأکید کرد: باید امکانات و ظرفیت های دستگاه های اجرایی بروجرد در راستای  برگزاری با شکوه راهپیمایی 22 بهمن استفاده شود./9451/202/ب1

ارسال نظرات