۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۳۱۵۳۰۴
دبیر اجرایی فراخوان مقالات اقتصاد مقاومتی:

نتایج صحت سنجی مقالات دریافت شده فراخوان اقتصاد مقاومتی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مسئول پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان گفت: از 106 مقاله دریافت شده 48 مقاله قابل تایید شده اند که پس از ارزیابی اولیه و کسب امتیاز لازم جهت رتبه بندی، این مقالات به کمیته ارزشیابی علمی ارسال خواهند شد.
اقتصاد مقاومتي

حجت الاسلام حسن بوژمهرانی مسئول پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از نتایج صحت سنجی مقالات دریافت شده فراخوان اقتصاد مقاومتی از دیدگاه قران و حدیث با تاکید بر اندیشه های رهبری خبر داد.


دبیر اجرایی فراخوان مقالات اقتصادی با بیان اینکه فراخوان اقتصاد مقاومتی از انتهای شهریور ماه شروع و تا دی ماه ادامه داشته است؛ اظهار کرد: در این فراخوان علمی پژوهشی 106 مقاله به دبیر خانه علمی ارسال شده است.


وی تصریح کرد: از 106 مقاله دریافت شده 48 مقاله تایید شده اند که پس از ارزیابی اولیه و کسب امتیاز لازم جهت رتبه بندی،این مقالات به کمیته ارزشیابی علمی ارسال خواهند شد.


دبیر اجرایی فراخوان مقالات اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه به برگزیدگان این فراخوان جوایز نفیسی طی مراسمی اهداء خواهد شد، خاطرنشان کرد: طلاب و اساتید حوزه و دانشگاه می توانند جهت کسب اطلاع از نتایج این فراخوان به سایت مدرسه علمیه عباسقلی خان به نشانی اینترنتیwww.mashamloo.ir مراجعه و یا با دبیرخانه این فراخوان با تلفن 05133644052 تماس حاصل نمایند.


یادآور می شود آشنایی بیشتر با مبانی و ابعاد اقتصاد مقاومتی ،ایجاد انگیزه پژوهش و تبلیغ برای حوزویان در زمینه اقتصاد مقاومتی، بررسی تعاریف اقتصاد مقاومتی و تعیین دقیق مفهوم آن، تمایز اقتصاد مقاومتی با مفاهیم مشابه و مرتبط، الزامات و مولفه‌های اقتصاد مقاومتی و عوامل «زمینه‌ساز» تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف برگزاری این فراخوان بود./859/303/ب3

 

ارسال نظرات