۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۳۱۵۸۲۹
معاون آموزش حوزه علمیه آیت الله گلپایگانی:

22 بهمن مظهر اقتدار و استقامت ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام احمدی با اشاره به پیام های مهم برآمده از بهمن 57، گفت: 22 بهمن پیام های مهمی دارد که یکی از آنها تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب است.
حجت الاسلام حسن احمدي معاون آموزش حوزه علميه گلپايگان

حجت الاسلام حسن احمدی معاون آموزش حوزه علمیه گلپایگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گلپایگان، گفت: راهپیمایی مردم در روز 22 بهمن اعلان آمادگی برای حضور با شکوه در انتخابات است.

 

 

وی با اشاره به خدمات متقابل انقلاب برای مردم ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی در حد اعلی به ملت و کشور خدمات ممکن را انجام داده است و مردم ایران با پشتیبانی از ولایت فقیه این را اثبات کرده اند.

 

 

معاون آموزش حوزه علمیه گلپایگان گفت: مردم ایران برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و استقلال، امنیت و عزت کشور باید با حضوری حداکثری در پای صندوق های رأی حاضر شوند و همچنین در راهپیمایی 22 بهمن با حضوری گسترده اتحاد خود را به رخ جهانیان بکشانند.

 

 

وی در ادامه با اشاره به پیام های مهم برآمده از بهمن 57 ابراز داشت: 22 بهمن پیام های مهمی دارد که یکی از آنها تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب است.

 

 

استاد حوزه علمیه گلپایگان در رابطه با یوم الله انقلاب ایران اسلامی، گفت: روز 22 بهمن مظهر اقتدار ملی و مظهر استقامت و مظهر حضور مردمی و اراده بلند ملت غیور ایران است.

 

 

حجت الاسلام حسن احمدی در پایان اظهار داشت: انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رأی باید مظهر بصیرت، وحدت و شعور ملی باشد که به فرموده رهبر معظم انقلاب، انتخابات سالم یک نعمت الهی برای کشور است./939/302/ب1

ارسال نظرات