۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۳۱۶۰۷۸
عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی:

راهپیمایی 22 بهمن خون تازه‌ای به پیکر انقلاب تزریق می کند

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را از بین برنده امیدهای استکبار توصیف کرد و گفت: هر یک از مردم نیرویی بر علیه سخت افزار و نرم افزار دشمن است.
حجت الاسلام سقاي بي ريا
حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: 22 بهمن مصداق «ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» است؛ 22 بهمن مانند قطرات بارانی است که در آخر سیل دشمن شکنی را تشکیل می‌دهند.
 
عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) ادامه داد: ظاهر حضور در انتخابات کار مهمی نیست ولی در نتیجه هر دشمنی را ناکام و هر چشم حسودی را کور می‌کند.
 
حجت الاسلام سقای بی ریا افزود: در این 37 سال انقلاب دشمنان با تعجب به این نظام نگاه می‌کنند که با شور و نوای خاص سال‌های گذشته از این انقلاب، نسل‌های مختلف خود را تکثیر و کیفیت و کمیت خود را مضاعف کرده است؛ بنابراین شرکت در راهپیمایی 22 بهمن خون تازه‌ای به پیکر انقلاب است.
 
وی مأیوس شدن دشمنان از شکست جمهوری اسلامی را مد نظر قرار داد و با اشاره به آیه ای از قرآن گفت: این مردم هر کدام نیرویی بر علیه سخت افزار و نرم افزار دشمن هستند؛ دشمن وقتی حضور مردم را می‌بیند متوجه می‌شود که در برابر جمهوری اسلامی نمی‌تواند مقابله‌ای داشته باشد.
 
عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به کری‌های دشمنان جمهوری اسلامی گفت: این قلدربازی‌های دشمنان انقلاب هر سال بعد از راهپیمایی 22 بهمن فروکش می‌کند و می‌توان گفت که راهپیمایی 22 بهمن هر سال انقلاب را تازه می‌کند و حتی خود انسان وقتی در راهپیمایی شرکت می‌کند دید و روحیه‌ای تازه می‌گیرد و می‌فهمد که انقلاب کماکان زنده است و نظام بیش از گذشته طرفدار دارد.
 
حجت الاسلام سقای بی ریا اثر راهپیمایی را بسیار بیشتر از مقاله، کتاب و فیلم قابل مقایسه ندانست و گفت: شرکت در راهپیمایی و دیدن مناظر این راهپیمایی امید را به تک تک افراد می‌دهد و هموطنان خود را حاضر می‌بینند و جلوه وحدت نظام، قوای سه گانه و همه کسانی که برای آینده بشریت می سوزد پیام روشنی دارد و هیچ چیزی مشابه این در عرصه سیاسی دنیا نداریم.
 
وی تصریح کرد: هیچ کشوری در سراسر دنیا نیست که با این وسعت و استمرار مسیر انقلاب خود را پی بگیرند و هر ساله جشن بگیرند و این پدیده‌ای نادر در عالم سیاست در جهان معاصر است. ما باید به این راهپیمایی به عنوان فریضه دینی، سیاسی، ملی و بین المللی اهمیت بدهیم و در صحنه حاضر شویم.
 
عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) تصریح کرد: تقوا تجارت سودمندی است که خدا آن را برای مؤمنان آسان کرده است و 22 بهمن همچین کاری است که انقلاب تأثیری بر وحدت جامعه و حس یکی بودن، با هم بودن و ادامه راه را به مردم می‌دهد؛ این موقعیتی است که به برکت انقلاب و امام راحل (ره) و امام خامنه‌ای این روح در همه ملت ایران دمیده می‌شود و تا قیام امام عصر (عج) پایدار خواهد ماند./836/ت302/ج1
ارسال نظرات