۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۳۱۶۱۲۲
مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان:

آرمان‌های بزرگ انقلاب به نسل جوان شناسانده شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان گفت: آرمان بزرگ اسلامی از سوی همه دلسوزان اسلام و نسل اول و دوم انقلاب به نسل نوجوان و جوان امروز کشور منتقل شود.
آرمان‌های بزرگ انقلاب به نسل جوان شناسانده شود

حجت الاسلام روح الله مختاری مدیر حوزه های علمیه هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با بیان اینکه مبارزه با ظلم و ستم برای ملت ما واقعه بزرگ و فراموش نشدنی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران امروزه کانون مبارزه با ظلم و ستم و استکبار در تمام دنیا و ام القرای مقاومت اسلامی است.

 

 

وی بیان داشت: سالروز پیروزی این نهضت، روز جشن آزادی همه آزادی خواهان عالم است.

 

 

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان تصریح‌کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) که مرجع تقلید و روحانی برجسته و صاحب نفوذی در دل و جان ملت بودن به نتیجه رسید.

 

 

وی با اشاره به نقش روحانیون و طلاب در پیروزی انقلاب گفت: علما و مراجع و همچنین پشت سر امام راحل و در صف اول خط مقدم این مبارزه بودند.

 

 

حجت‌الاسلام مختاری گفت: نقش رهبری در ایجاد و تکوین خط جدید و به دنبال آن نظام سیاسی و اجتماعی جدید در همه انقلاب‌ها انکار ناپذیر است، اما این نقش در انقلاب اسلامی ایران چشمگیرتر است.

 

 

مدیر حوزه های علمیه هرمزگان، نقش تعیین کننده رهبری یک روحانی آگاه به نام امام خمینی (ره) را نشان دهنده عظمت جایگاه علما و نخبگان روحانی در بین عوام و خواص دانست.

 

 

حجت الاسلام مختاری در ادامه با اشاره به نقش تعیین کننده و راهبردی روحانیت در پیروزی و همچنین پایداری و تداوم انقلاب ناب محمدی بیان‌داشت: قشر روحانیت، نقش راهبردی و اساسی خود را در دوران پس از پیروزی انقلاب نیز حفظ و به خوبی ایفا کرد.

 

 

وی به اهمیت بصیرت افزایی در بین نسل جوان اشاره و ابرازداشت: علیرغم همه دسیسه‌ها و جنگ نرم دشمن، نسل جوان امروز کشور، نسلی مومن و وفادار به انقلاب و ولایت هستند.

 

 

مدیر حوزه های علمیه هرمزگان در ادامه، اذعان داشت: نسل فهیم و ولایی جوان کشور، در هر جایی که احساس کنند حضورشان موثر است با ایمان و اخلاص، وفاداری خود را به انقلاب نشان می دهند.

 

 

حجت الاسلام مختاری تاکید داشت: آرمان بزرگ اسلامی از سوی همه دلسوزان اسلام و نسل اول و دوم انقلاب به نسل نوجوان و جوان امروز کشور منتقل شود./851/302/ب1

ارسال نظرات