۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۳۱۶۴۳۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

ولایت فقیه ضامن بقا و سعادت نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه به کشوری قدرتمند در عرصه جهانی تبدیل شده است، گفت: همگان باید بدانند که ولایت فقیه ضامن بقا و سعادت نظام اسلامی است.
ولايت فقيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام حسین تقی پور، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جمع طلاب حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با اشاره به سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه انقلاب خود را به جهانیان صادر خواهیم کرد، ابراز داشت: ما امروز شاهد آن هستیم که انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف جهان درحال جوانه زدن است و رویش عظیم آن را از کشورهای آفریقای گرفته تا دل آمریکا و کشورهای آمریکای لاتین که بعنوان حیات خلوت آمریکا محسوب می شدند را حس می کنیم.

 

وی با بیان این که برخی صدور انقلاب را از منظر امام به همان کشورگشایی پادشاهان گذشته چون نادرشاه قیاس می کنند، افزود: صدور انقلاب از زبان امام راحل با منطق پادشاهان کشورگشای گذشته که برای حفظ حکومت خود دست به حمله و خون وخونریزی زده و با تجاوز به کشورهای همسایه حکومت خود را از معرض خطر حفظ می کردند، که گاهی در این قتل و عام‌ها چند صد چشم را از حدقه در می‌آوردند متفاوت است.

 

مدیر حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که امام راحل با عتاب قرار دادن نگرش پادشاهی و خونریزی، منظور از صدور انقلاب را در منطق اسلام خلاصه می‌داند، ادامه داد: ما با رفتار و کردار و اخلاق خود در اجرای حکومت اسلامی در برابر منطق پوچ کشورهای غرب و آمریکا برنده خواهیم بود، زیرا که منطق ما منطق اسلام و قرآن است و هیچ گاه در صدور انقلاب دست به اسلحه نخواهیم برد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: صدور انقلاب ما همان شیخ زکزاکی ها هستند، در حالی که منطق غرب‌گرایانه قتل است و خونریزی؛ همچون قتل و عام مردم مظلوم و بی دفاع که در کشورهایی چون سوریه و عراق و یمن در جریان است.

 

حجت الاسلام تقی پور با بیان این که منطق انقلاب ما به مثابه همان استاد دانشگاه آکسفوردی است که در پیاده روی اربعین حسینی با چند سطل آب و تشت، پای زوار اباعبدلله را با افتخار می شوید، ادامه داد: متأسفانه امروزه در کشورهای اروپایی با تبلیغات گسترده علیه شیعیان در فضای حقیقی و به ویژه فضای مجازی دشمن سعی می‌کند تا از مسلمانان گروه‌های تکفیری تداعی شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که ملت ایران در 22 بهمن امسال پیام انقلاب اسلامی ایران را به جهانیان صادر کردند، افزود: ملت بزر ایران با آن راهپیمایی عظیم و پر شور به دنیا ثابت کردند که همچنان پشتیبان محکمی برای انقلاب، نظام و رهبری هستند.

 

مدیر حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با اشاره به این که در رأس حکومت اسلامی امام معصوم یا نایب او قرار دارد، خاطرنشان کرد: از نظر اسلام در رأس حکومت امام معصوم و یا نایب او قرار دارند که در غیر اینصورت آن حکومت طاغوت خواهد بود حتی اگر مردمان آن اهل نماز شب باشند.

 

امام جمعه گتاب ادامه داد: این که در مقابل منطق اسلام منطق زور و قتل وجود دارد که نمونه ای از آن را قتل آن دانشجوی تازه مسلمانی است که برای درک بهتر اسلام ناب و مذهب تشیعه به ایران آمده و در خطبه های نماز جمعه هم شرکت کرده بود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه به کشوری قدرتمند در عرصه جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: همگان باید بدانند که ولایت فقیه ضامن بقا و سعادت نظام است. 

 

حجت الاسلام تقی پور شناخت ولایت را یک رسالت مهم دانست و با بیان این که تنها با ولایت می توانیم از مسیرهای بحرانی عبور کنیم، ادامه داد: اگر امروز نظام اسلامی به الگویی بی بدیل برای ملت های آزاده دنیا تبدیل شده به برکت ولایت فقیه است. 

 

مدیر حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با اشاره به این که دشمنان، ولایت فقیه را مهم ترین عامل شکست نقشه های شوم خود می دانند، تصریح کرد: نظام سلطه در برابر اقتدار و عظمت ملت ایران به زانو در آمده است. 

 

وی تفرقه و اختلاف را خواست اصلی دشمنان نظام دانست و با بیان این که هر گونه اختلاف افکنی خیانت به نظام و ملت ایران اسلامی است، تصریح کرد: مسؤولان باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده در مسیر اهداف دشمنان گام بر ندارند./950/202/ب2

ارسال نظرات