۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۳۱۷۴۶۵
سردار قاسمی:

نفوذ، سلاح دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ سردار قاسمی گفت: انقلاب اسلامی موازنه و معادله دشمنان را بر هم زد، به همین دلیل آنان درصدد نفوذ بر آمدند تا انقلاب اسلامی را براندازی کنند که فتنه سال 88 مثال متقنی بر این امر است.
سردار قاسمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سعید قاسمی، فعال سیاسی و استاد دانشگاه شامگاه 29 بهمن در یادواره شهدای پایگاه بسیج امام حسن عسگری(ع) که در شهرری برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: پیام برگزاری یادواره شهدا تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب به شمار می‌رود.

 

وی افزود: تجدید میثاق با امام راحل و شهدا زمانی به منصه ظهور می‌رسد که ما در جایگاه خودمان به درستی ایفای نقش کنیم و این پیام را به گوش دشمنان برسانیم.

 

این فعال سیاسی با بیان اینکه ما باید قدردان خون مطهر شهدا باشیم، بیان داشت: 38 ساله شدن انقلاب اسلامی و شکستن دندان طمع آمریکا و انگلیس به ثمره خون پاک شهدایی است که داغ زیاده خواهی دشمنان  را بر سینه آنان نهاد و دست دخالت و تسلط آنان را به کشور قطع کردند.

 

استاد دانشگاه با بیان اینکه بسیاری از افراد بودند که امام راحل را نصیحت می‌کردند که دشمنی با شاه و آمریکا را ادامه ندهد، گفت: آنان معتقد بودند که دشمنی با شاه جواب نخواهد داد چرا که در خون مردم ایران بیش از 2هزار سال شاه پرستی جریان داشت و به امام راحل می‌گفتند که سربازان تو اینک کجا هستند که تو را در این امر خطیر یاری کنند؟ در پاسخ آنان امام راحل می‌فرمود سربازان من اینک در گهواره‌های خود آرمیده‌اند؛ که این بیان امام راحل پس از 15 سال در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس محقق شد.

 

سردار قاسمی با اشاره به مساله نفوذ دشمن، اظهار داشت: 37 سال مردم ما بر انقلاب اسلامی پایداری کردند و این بیانگر ارزشمندی انقلاب اسلامی است و نفوذ دشمن همانند آفتی است که هر چه میوه درختی بهتر و شیرین‌تر باشد بیشتر در معرض آفت قرار می‌گیرد و مساله نفوذ دشمن به لایه‌های انقلاب نیز در راستای همین مثال تعریف می‌شود.

 

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه انقلاب از آن مظلومان، محرومان و پابرهنگان است و این برخلاف خواست استکباران جهانی بود، ابراز کرد: انقلاب اسلامی موازنه و معادله دشمنان را بر هم زد به همین دلیل آنان درصدد نفوذ بر آمدند تا انقلاب اسلامی را براندازی کنند که فتنه سال 88 مثال متقنی بر این امر است.

 

این استاد دانشگاه با بیان اینکه امروز در کتاب‎های درسی مطلبی که اذعان به شناخت شخصیت امام راحل و شهدا داشته باشد وجود ندارد و اگر هم باشد بسیار اندک است و این جفایی آشکار بر حق انقلاب است، بیان داشت: امروز دشمنان انقلاب، در دانشگاه‌های خود درس امام شناسی را می‌گذرانند و این اهمیت شناخت شخصیتی امام راحل را بیان می‎کند./813/202/ب2

ارسال نظرات