۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۳۱۷۶۳۹

کارگاه مخاطب‌شناسی تبلیغ در جامعه‌الزهرا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اداره تبلیغ و ارتباطات جامعة الزهرا از برگزاری کارگاه مخاطب شناسی تبلیغ با حضور بیش از ۳۰۰ تفر از خواهران مبلغ و فارغ التحصیل جامعة الزهرا(س) خبر داد.
مخاطب شناسي تبليغ

خانم زهره عزیزی، مدیرکل اداره تبلیغ و ارتباطات جامعة الزهرا(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه جامعة الزهرا(س) یکی از نهادهای فرهنگی و دینی است که در ایام مختلف سال بیشترین اعزام مبلغ را به نقاط مختلف کشور و حتی خارج از کشور دارد، گفت: با توجه به اینکه در عصر ارتباطات و تکنولوژی قرار داریم و امروزه مهارت های ارتباطی از مهم‌ترین مهارت های لازم برای پیشرفت در حوزه های مختلف از جمله حوزه فرهنگ و فرهنگ دینی است به همین دلیل جامعة الزهرا(س) سعی کرده با برگزاری دوره های آموزشی مختلف ویژه مبلغان در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و دینی مهارت های ارتباطی و تبلیغی خواهران مبلغ را ارتقا دهد.

 

وی افزود: در حال حاضر تبلیغ نوین و کارآمد از جمله اهداف بسیار مهم اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعة الزهرا(س) است و در همین راستا کارگاه های آموزشی زیادی را ویژه خواهران ایرانی و غیرایرانی مبلغ برنامه‌ریزی کرده است.

 

مدیرکل اداره تبلیغ و ارتباطات جامعة الزهرا(س) تصریح کرد: با توجه به اینکه تبلیغ محدود به مکان و زمان نیست و به دلیل اینکه امروزه دشمنان اسلام برای تبلیغات خود از قوی‌ترین تشکیلات استفاده می‌کنند، جامعة الزهرا(س) با برگزاری کارگاه آموزشی مخاطب شناسی ویژه تبلیغ سعی کرده است سطح بینش معرفتی خواهران فارغ التحصیل که به صورت مستمر در امر تبلیغ فعالیت دارند را ارتقا دهد.


وی افزود: کارگاه مهارت برقراری ارتباط با مخاطب گامی نو در امر مخاطب شناسی مبلغان است، که با حضور حجت الاسلام و هاشم‌پور در این مرکز برگزار شد.

 

مدیرکل اداره تبلیغ و ارتباطات جامعة الزهرا(س) با اشاره به اینکه آشنایی با مفهوم ارتباطات به عنوان تسلط به ابزار عمومی و کارآمد امروزی در تبلیغ نوین از محور های این کارگاه بوده است، گفت: ارتقای توانمندی فارغ التحصیلان در امر تبلیغ، آشنایی مبلغ با شیوه‌ها و اصول برقراری ارتباط مؤثر و اصلاح ریشه‌ای شیوه‌های تبلیغ و برخورد با مخاطب از مهم ترین اهداف برگزاری این کارگاه محسوب می شود.

 

خانم عزیزی یادآور شد: در این کارگاه آموزشی بیش از 300 خواهر طلبه حضور داشتند و حضور پرشور مبلغان در کارگاه های آموزشی نشان می‌دهد که مبلغان خواهر به دنبال افزایش سواد فرهنگی و معرفتی خود هستند./968/ت303/ی

ارسال نظرات