۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۳۱۸۳۸۲
امام جمعه خاش:

انتخاب آگاهانه و با بصیرت، یک تکلیف الهی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات، گفت: تلاش برای تشخیص افراد اصلح و انتخاب آگاهانه یک تکلیف الهی است، زیرا غفلت و یا تعصبات ما در این باره موجب لطمه خوردن به جامعه اسلامی می‌شود.
ميري

حجت‌الاسلام محمد حسین میری، امام جمعه شهرستان خاش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: حضور و مشارکت در انتخابات، به نوعی تأیید نظام و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل است که آب سردی بر پیکر دشمنان نظام خواهد بود.

 

امام جمعه شهرستان خاش افزود: هر یک از ما به عنوان یک فرد مسلمان، وظیفه داریم در حد توان خود، کاری کنیم که افراد اصلح در رأس امور جامعه اسلامی قرار گیرند و اجازه ندهیم عده‌ای از تعصبات قومی و مذهبی سوء استفاده کنند.

 

وی اظهار کرد: پایبندی و اعتقاد عملی به ارزش‌های اسلامی، ولایتمداری، مردم‌داری و تخصص از جمله ویژگی‌هایی است که یک نماینده باید داشته باشد و مردم می‌توانند با بررسی سوابق افراد، به آن پی ببرند.

 

حجت‌الاسلام میری بیان کرد: در نظام اسلامی، نقش اول را مردم ایفا می‌کنند؛ همانطور که در پیروزی انقلاب، این مردم بودند که با پیروی از رهبری و مرجعیت دینی، شاه را از کشور بیرون راندند و با رأی خود، جمهوری اسلامی را انتخاب کردند، در همه صحنه‌ها نقشی تأثیرگذار دارند.

 

وی افزود: هرچه حمایت و پشتوانه مردمی از نظام اسلامی بیشتر باشد، عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی بیشتر می‌شود و دشمنان را از دست‌درازی به خاک سرزمین ما ناامیدتر می‌کند.

 

امام جمعه خاش در پایان خاطرنشان کرد: با شناختی که از ملت ایران داریم به فضل خدا حضور مردم در صحنه انتخابات امسال پرشور و دشمن شکن خواهد بود./831/302/ب1

ارسال نظرات