۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۳۱۸۳۹۶
فردا برگزار می‌شود؛

نشست هم اندیشی انقلاب اسلامی، تبلیغ و رسانه‌های نوین

خبرگزاری رسا ـ مرکز تخصصی تبلیغ در رسانه‌های نوین، اولین نشست هم‌اندیشی نخبگان حوزوی فعال در شبکه‌های اجتماعی را با عنوان انقلاب اسلامی، تبلیغ و رسانه‌های نوین برگزار می‌کند.
انقلاب اسلامي، تبليغ و رسانه هاي نوين



به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین نشست هم‌اندیشی نخبگان حوزوی فعال در شبکه‌های اجتماعی را با عنوان انقلاب اسلامی، تبلیغ و رسانه‌های نوین با حضور اساتید مطرح کشور، حجج اسلام پناهیان، سرلک و زائری با هدف مهارت افزایی و آموزش نخبگان حوزوی فعال در شبکه‌های اجتماعی برگزار می شود.

 

ارائه سخنرانی‌های کاربردی و راهبردی، معرفی فعالیت‌های مرکز تخصصی تبلیغ در رسانه‌های نوین و ارائه برنامه‌های آینده مرکز از برنامه‌های این نشست اعلام شده‌اند.

 

اولین نشست هم‌اندیشی نخبگان حوزوی فعال در شبکه‌های اجتماعی با دعوت بیش از صد نفر از چهره‌های شاخص و فعال حوزوی به صورت محدود، فردا از ساعت هشت صبح الی شانزده برگزار می‌شود.

 

"مرکز تخصصی تبلیغ در رسانه‌های نوین"، اولین مرکز آموزشی تخصصی در عرصه تبلیغ در رسانه‌های نوین است که از سوی کانون نخبگان تبلیغ و به همت جمعی از طلاب و روحانیون فعال در رسانه‌های نوین تاسیس شده است.

 

علاقمندان به شرکت در برنامه‌های آموزشی، همایش‌ها و جلسات این مرکز می‌توانند با مراجعه به آدرس www.tablighenovin.ir در سامانه این مرکز ثبت‌نام کنند./916/102/ع

ارسال نظرات