۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۳۱۹۴۹۵
رییس مجمع عالی بسیج استان قم:

حل مشکلات بهترین نوع قدرشناسی از ملت است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع عالی بسیج استان قم ملت ایران را پیرو ولایت دانست و گفت: این مردم با تمام مشکلات اقتصادی پای صندوق‌های رأی آمدند و پایبندی خود را به نظام و ولایت ثابت کردند.
حجت الاسلام حسين جوشقانيان
حجت الاسلام حسین جوشقانیان رییس مجمع عالی بسیج استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به دعوت رهبر معظم انقلاب از مردم به منظور شرکت در انتخابات هفتم اسفندماه گفت: چشم تیز بین ولایت فقیه مسائل مختلف را به خوبی رصد می‌کند؛ مردم ولایت مدار ایران اسلامی نیز با حضور خیره کننده خود سر صندوق‌ها آمدند.
رییس مجمع عالی بسیج استان قم نتیجه انتخابات را فرع بر حضور مردم ارزیابی کرد و ابراز داشت: مردم با آمدن خود پای صندوق رأی این پیام را به جهانیان دادند که تصمیم گیرنده خودمان هستیم؛ دشمنان نیز پیام یأس و نا امیدی را گرفتند که با تمام پیام‌های خود نتوانستند کاری کنند و مردم پای تمام حوادث در گزینه‌های زیر و روی میز هیچ جوابی نمی‌دهد.
حجت الاسلام جوشقانیان شرکت مردم در انتخابات را بی نظیر دانست و گفت: وظیفه مسؤولان، نظام و نخبگان است که این حضور مردم را قدر بدانند و به هر نحو ممکن از این مردم تشکر کنند.
وی مشکلات و کاستی‌های بسیار اشتغال، ازدواج، تورم و نابسامانی‌های اقتصادی را مد نظر قرار داد و افزود: مردم با وجود همه این مشکلات پای نظام ایستاده‌اند.
رییس مجمع عالی بسیج استان قم ابراز داشت: مسئولان و نمایندگان مردم باید اولویت خود را دلسوزی برای مردم بگذارند و به دنبال عزت روز افزون مردم و نظام جمهوری اسلامی باشند؛ همه مسؤولان باید به دنبال این باشند که نشاط، پایداری و باورهای مردم لطمه نبیند.
حجت الاسلام جوشقانیان تصریح کرد: قوای سه گانه یعنی مجلس، دولت و مسؤولان کشوری و لشکری باید در حوزه عمل و رفتار منویات مردم را پیگیری کنند و همانگونه که مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شدند این مسؤولان نیز وفاداری خود را به مردم ثابت کنند.
وی در پایان به تلاش دشمن برای اختلاف افکنی بین مردم اشاره کرد و گفت: تمام کسانی که در انتخابات شرکت کردند و بسیاری از آن‌ها که در انتخابات شرکت نکردند عمود و چارچوب نظام را قبول دارند و بعضی وقت‌ها بر اثر مسائل کوچک حب و بغضی با نظام پیدا می‌کنند ولی در نهایت پیروز مطلق تمام مردمی هستند که در بسیاری از موارد پشتوانه نظام بوده‌اند./836/ت302/ج
ارسال نظرات