۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۳۱۹۸۱۸
در همایش غدیرشناسی؛

صاحبان 11 مقاله برتر تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ دبیر بنیاد بین المللی غدیر در کرمانشاه با اشاره به هدف برگزاری همایش غدیرشناسی، گفت: این همایش با هدف تولید محتوا پیرامون دین و امام علی برگزار شد و 11 مقاله به عنوان برتر معرفی شدند.
همايش غديرشناسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، بهروز همتی دبیر بنیاد بین المللی غدیر و بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور در مراسم اختتامیه پنجمین همایش ملی غدیر پژوهی و سومین همایش ملی نجات بخشی و آینده جهان، اظهار داشت: از سال 1390 همایشی مقاله محور و ملی با هدف تولید محتوا پیرامون مسائل دین و سیره امام علی (ع) در سطح استان طراحی شد و اکنون همایش غدیرشناسی نیز با همین هدف برگزار می شود.


همتی ادامه داد: از شش الی هفت ماه پیش از برگزاری همایش بروشور و فراخوان ارائه مقالات برای مراکز علمی، آموزشی و فرهنگی حوزوی و دانشگاهی در سراسر کشور ارسال شده است و علاقه مندان مقالات خود را ارائه دادند.


دبیر بنیاد بین المللی غدیر در کرمانشاه تصریح کرد: مقالات پس از دریافت به کمک دو مرکز علمی و آموزشی مهدویت و مرکز آموزشی و پژوهشی امام داوری شده و مقالات برتر گزینش می شوند.


وی تأکید کرد: مقالات برتر پس از تجلیل در قالب کتبی به چاپ رسیده و در اختیار عموم قرار می گیرد، تا کنون سه کتاب از مقالات ارسال شده به این همایش در قالب کتاب در اختیار عموم قرار گرفته و چهارمین کتاب نیز به زودی ارائه خواهد شد.


دبیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سطح استان شاهد استقبال خوبی از این همایش بودیم و مقالات خوب و قوی دریافت شد که این امر مرهون زحمات دست اندرکاران و یاوران این همایش است که قدم در راه نشر و ترویج مباحث دینی و ارزشی نهادند.


همتی تأکید کرد: این همایش با هدف شناخت نقاط قوت و نقاط ضعف مباحث غدیر و ولایت و نجات بخشی جهان برگزار شد و مقالات ارسال شده پس از داوری، گزینش شده و افراد برتر معرفی شدند.


لازم به ذکر است از میان 92 مقاله ارسال شده به همایش، 11 مقاله به عنوان برتر شناخته شده و در پایان مراسم از برگزیدگان تجلیل شد./857/203/ب1

ارسال نظرات