۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۳۲۰۱۲۴

حجت الاسلام والمسلمین آل طاهر دار فانی را وداع گفت

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین صادق آل طاهر از روحانیان و فضلای شهرستان خمین عصر پنجشنبه پس از چند روز بیماری دعوت حق را لبیک گفت.
حجت الاسلام و المسلمين آل طاهر دار فاني را وداع گفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین شیخ صادق آل طاهر از روحانیان و فضلای شهرستان خمین بعد از ظهر امروز پس از چند روز تحمل بیماری دعوت حق را لبیک گفت .

 

حجت الاسلام والمسلمین آل طاهر از دوستان و یاران قدیمی حضرت امام خمینی بوده که در مبارزات علیه رژیم ستم شاهی هم شانه سایر علما به مبارزه برخاست.

 

آن روحانی ارجمند که دوران مبارزات انقلاب اسلامی از یاران امام راحل بود، امامت جماعت مسجد جامع شهرستان خمین را بر عهده داشت و در هشت سال دفاع مقدس نیز در حمایت مالی از جبهه های نبرد حق علیه باطل نقش موثری داشت.

 

کمک به محرومان، حمایت از سادات و احداث یک درمانگاه برای شهرستان خمین از جمله خدمات آن مرحوم به شمار می رود.

 

مرحوم آل طاهر که به علت بیماری سرطان در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان خمین بستری بود و عصر پنجشنبه دار فانی را وداع گفت.

 

پیکر پاک این روحانی جلیل القدر جمعه از مسجد جامع خیمن به سمت امامزاده ابوطالب تشییع و در مقبره خانواگی خاندان آل طاهر به خاک سپرده می شود.

 

شایان ذکر است، به همین مناسبت روز شنبه 15 اسفند جاری از سوی استاندار استان مرکزی در خمین عزای عمومی اعلام شده است./842/203/ب1 

ارسال نظرات