۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۳۲۰۱۸۱
امام جمعه تربت حیدریه:

حوزه علمیه خراسان در سایه مدیریت آیت الله واعظ طبسی پیشرفت کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تربت حیدریه گفت: حوزه های علمیه خراسان با محدودیت های حاضر در سایه مدیریت عالمانه آیت الله واعظ طبسی از نظر کیفیت هم تراز با سایر حوزه های علمیه بزرگ کشور قرار گرفته است.
حجت الاسلام عصمتي
امام جمعه تربت حيدريه

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ضمن تسلیت درگذشت آیت الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: آیت الله واعظ طبسی از شخصیت های برجسته و ممتاز انقلاب و از چهره های کم نظیر مدیریتی نظام جمهوری اسلامی بودند که فقدان وی ضربه ای برای نظام محسوب می شود.

 


وی ادامه داد: مهم ترین ارکان پیش از انقلاب در کشور، مقام معظم رهبری، شهید هاشمی نژاد و آیت الله واعظ طبسی بوده و در دوران پیش از انقلاب ایشان یعنی از سال 1342 به بعد با سخنرانی و روشنگری زبانزد بوده اند و در این راستا در زندان ها مورد شکنجه قرار گرفتند.

 


امام جمعه تربت حیدریه با بیان این که آیت الله واعظ طبسی پس از انقلاب در مسؤولیت نمایندگی مقام معظم رهبری، مدیریت حوزه های علمیه خراسان و تولیت آستان قدس رضوی خدمات ارزنده و بسیار مهمی را ارزنده کردند، گفت: مجموعه فعالیت وی بی نظیر بوده و در ادای نمایندگی ولی فقیه، تثبیت جریان خط امام(ره) و تربیت نیروهای انقلابی نقش تعیین کننده را داشته اند.

 


حجت الاسلام عصمتی افزود: حوزه های علمیه خراسان با محدودیت های حاضر، در سایه مدیریت عالمانه آیت الله واعظ طبسی از نظر کیفیت هم تراز با سایر حوزه های علمیه بزرگ کشور قرار گرفته و وی از چهره های قدرتمند مدیریت کشور بود که در طول 37 سال عمر خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم همه مشکلات و مسؤولیت ها توانست به وظیفه خود به خوبی عمل کند./864/302/ب1

ارسال نظرات