۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۳۲۰۱۸۶
دبیر همایش تحجر و اسلام آمریکایی:

حاصل توطئه علیه ایران، در بن بست قرار گرفتن غرب است

خبرگزاری رسا ـ دبیر همایش تحجر و اسلام آمریکایی حاصل توطئه علیه ایران را برهم ریختگی در غرب دانست و گفت: غرب با 37 سال توطئه چینی علیه جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده که خود در بن بست قرار گرفته و دچار بحران شده است.
ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، طالب زاده، دبیر همایش تحجر و اسلام آمریکایی در اختتامیه سومین همایش تحجر و اسلام آمریکایی که با حضور اندیشمندان و علمای اسلام که پنج شنبه شب در تالار شهر برگزار شد، با اشاره به مهجوریت پیام امام خمینی(ره)، گفت: امام خمینی با این پیام موضوعی حساس را بیان و نکات مهمی حفظ تبیین کردند که مدت بسیاری به آن پرداخته نشده بود.

 

وی به ضرورت تبیین منشور روحانیت امام خمینی(ره) به وسیله رسانه و مستند سازان، تأکید و خاطرنشان کرد: تبیین رسانه ای این مطلب بسیار مهم است، بچه های مسلمان و انقلابی از این فضا و مستند سازی استفاده کنند و آن را برای برای قشرهای مختلف جامعه تبیین کنند.

 

طالب زاده با بیان این که برای مقابله با دشمن باید ابتکار عمل داشت، ابراز کرد: امروز دشمن ما حساس تر شده است و نیاز به ابتکار عمل در رشته های مختلف برای مقابله به مثل با آن ها است.

 

دبیر همایش تحجر و اسلام آمریکایی با اشاره به ادبیات وارداتی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره داشته اند، گفت: باید این مطلب که منظور آقا از ادبیات وارداتی چیست، تحلیل شود و رسانه باید به آن بپردازد.

 

وی افزود: اصطلاحاتی مانند بنیادگرا و بعد موج لیبرال، اصلاح طلب، میانه رو و تندرو ادبیات غربی است که وارد کشور شده و در بین مردم رایج شد.

 

طالب زاده حاصل توطئه علیه ایران را به هم ریختگی در غرب دانست و گفت: غرب با 37 سال توطئه چینی علیه جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده که خود در بن بست قرار گرفته و دچار بحران شده است.

 

دبیر همایش تحجر و اسلام آمریکایی افزود: ایران قابلیت های عظیمی برای آزادی بیان دارد و جا دارد که از زبان آمریکایی ها نفوذ و شکنندگی آن ها را بشنویم و این در حیطه وظایف وزارت خارجه است که زمینه حضور آن ها را در کشور فراهم کنند.

 

منتظری مدیر روابط بین الملل همایش همایش تحجر و اسلام نیز در این مراسم، گفت: تمدن غرب تنها تمدنی است که ریشه در مذهب ندارد این حادثه بزرگی است که با آن روبرو هستیم و کنترل آن به دست صیهونیست ها است که خود فاجعه ای دیگر است.

 

وی به آرایش دینی در جهان اشاره و خاطرنشان کرد: سه دین یهود، مسیحیت و اسلام  وجود دارد که رسالت دارند اخلاق، دین و آینده را نقش آفرینی کنند؛ یهود به دست صیهونیست ها است، مسیحیت به وسیله یهودیان افراطی فروپاشی شده است و فقط اسلام باقی مانده است.

 

منتظری چالش های امروز را بر سر دو جریان دینی و غیر دینی دانست و گفت: شیعه و اهل سنت باید توجه داشته باشند که این تفرقه و اصطکاک بین آن ها از دست یابی به هدف متعالی نشود./1310/202/ب1

ارسال نظرات