۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۳۲۰۱۹۵
آیت الله صفایی بوشهری:

حزب الله لبنان افتخار اسلام است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به برگزاری شورای بین المللی سران کشورهای عربی و تروریست خواندن حزب الله لبنان در این اجلاس، گفت: مشخص است پشت پرده برگزاری این جلسه آمریکای جنایتکار است.
آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به انتخابات هفتم اسفند ماه گفت: پس از برگزاری انتخابات دوره رقابت تمام شد و اکنون دوره همگرایی و رفاقت تحت ولایت مقام معظم رهبری آغاز شده است.

 

وی افزود: تمامی افرادی که انتخاب شدند و توفیق خدمتگزاری به جمهوری اسلامی و مردم را پیدا کردند و مردم آنها را شایسته دانستند باید به مردم و نظام و رهبری خدمت کنند و هیچگاه مردم را فراموش نکرده بلکه قدردان آنان باشند.

 

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه منتخبان مردم در انتخابات وام دار این مردم هستند اظهار داشت: مردم به آنها رأی دادند که خود را برای نظام، انقلاب و رهبری هزینه کنند نه اینکه نظام و انقلاب را هزینه خود کنند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در استان با اشاره به برگزاری شورای بین المللی سران کشورهای عربی و تروریست خواندن حزب الله لبنان در این اجلاس خاطرنشان کرد: مشخص است پشت پرده برگزاری این جلسه آمریکای جنایتکار است؛ آنان در این جلسه حزب الله لبان را به عنوان یک تروریست عنوان کردند در حالی که از جنایات داعش به راحتی می گذرند.

 

امام جمعه بوشهر افزود: این کشورهای عربی گروه هایی که مسلمانان را می کشند را اسلامی می دانند اما حزب الله لبنان را که در مقابل رژیم صهیونیستی می ایستد را تروریست خطاب می کنند.

 

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه حزب الله افتخار اسلام و سیدحسن نصرالله سیدالعرب و آقای عرب است بیان داشت: رژیم اشغال گر قدس در یک زمان کل ارتش عربی را شکست می داد اما امروز در جنگ 33 روزه نتوانست این کار را انجام دهد و مقابل حزب الله شکست خورد.

 

وی با بیان اینکه کشورهای عربی به دلیل اینکه دست خود را در دست آمریکا گذاشته اند حزب الله را تروریست خطاب می کنند ابراز داشت: حزب الله هیچگاه عقب نشینی نخواهد کرد و مردم ایران نیز با تمام توان از حزب الله حمایت خواهند کرد.

 

امام جمعه بوشهر در ادامه سخنان خود فرا رسیدن روز 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و روز احسان و نیکوکاری را تبریک گفت و اظهار داشت: کمیته امداد یکی از نهادهای سربلند خدمتگزار به محرومان است./833/201/ب1

ارسال نظرات