۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۳۲۰۴۴۱
به همت گروه جهادی فرهنگی فردوسیان جوان قم صورت می گیرد؛

برپایی اردوی جهادی با هدف ترویج سبک زندگی حضرت زهرا و امر به معروف رسانه­ای

خبرگزاری رسا ـ گروه جهادی فرهنگی فردوسیان جوان قم از علاقه­مندان در برپایی اردوی جهادی در ایام فاطمیه و نوروز نام نویسی به عمل می آورد.
اردوي جهادي

محمد نظری، مسؤول ثبت نام اردوی جهادی گروه جهادی فرهنگی فردوسیان جوان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح فعالیت این گروه در ایام فاطمیه پرداخت و خاطرنشان کرد: این گروه چهارمین سالی است که برگزار می‌شود و امسال قصد دارد در ملارد تهران به برپایی نمایشگاه با هدف امر به معروف رسانه­ای و سبک زندگی حضرت زهرا(س) بپردازد.

 

وی درباره غرفه‌های این گروه گفت: غرفه­های موجود در این نمایشگاه برای تمامی مقاطع سنی برنامه­هایی را در نظر گرفته است که هشت غرفه را شامل می­شود.

 

 

مسؤول ثبت­نام گروه جهادی فرهنگی فردوسیان جوان قم به نحوه نام نویسی در اردوی جهادی این گروه اشاره و اظهار داشت: علاقه­مندان برای ثبت نام در اردوی جهادی این گروه می­توانند تا 18 اسفندماه از طریق تماس با شماره­های 09195416794 و 09190484700 اقدام به نام نویسی کنند؛

 

وی خاطرنشان کرد: زمان برگزاری این اردو از 24 اسفندماه آغاز و تا 10 فروردین­ماه ادامه دارد.

 

نظری درباره افراد ثبت­نام­کننده تصریح کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه در دو مرحله ساخت و اجرا برگزار می­شود، در مرحله ساخت به افرادی با تخصص های برق کشی و عمرانی نیاز داریم و در مرحله اجرا به تعدادی راوی(ترجیحا طلبه) نیاز است که البته از غیرطلبه­هایی که بتوانند ما را در این زمینه یاری کنند، استقبال می کنیم./822/302/ب2

ارسال نظرات