۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۳۲۰۷۱۳

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با آیت الله مکارم شیرازی دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور و جمعی از معاونان و مدیران مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار کردند.
ديدار مدير حوزه هاي علميه خواهران با آيت الله مکارم شيرازي

 به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران و جمعی از معاونان و مدیران مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی در دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران پرداخت.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: بیش از ­30 هزار طلبه به شکل روزانه برای اقامه نماز و بیان احکام و 700 نفر برای مدارس و مشاوره در موضوعات مختلف در آموزش و پرورش درحال خدمت هستند و استقبال خوبی از طلاب حوزه علمیه خواهران شده است.

 

وی با اشاره به این­که در حوزه ­های علمیه ده هزار مبلغه سازمان یافته و 6 هزار طلبه خواهر وبلاگ نویس فعال هستند، راه اندازی سایت کوثرنت را از طرح هاو تجربه های موفق حوزه های علمیه خواهران دانست و گفت: از بستر این سامانه، شاهد اتفاقات بسیار خوبی در موضوعات مختلف تربیتی، تولید محتوا، آثار و آموزش در موضوعات دینی و اسلامی بودیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی با بیان این­که یکی از فعالیت های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، در عرصه پژوهش بوده است، ابراز داشت: در بحث پژوهش، 370 هسته پژوهشی و حدود 179کانون پژوهشی زیر نظر 28 شورای پژوهشی هدایت می شوند.

 

وی بیان داشت: مقابله با آسیب های اجتماعی از موضوعات جدی و جزء برنامه مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران است./998/102/ب2

  

منبع: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

ارسال نظرات