۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۳۲۲۴۴۳
استاد درس خارج حوزه علمیه قم:

حزب الله لبنان خار چشم دشمنان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد اردهال کاشان با اشاره به این که سید حسن نصرالله دقیقا رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب را اجرا کرده است، گفت: حزب الله لبنان به خار چشم دشمنان اسلام تبدیل شده است.
حجت السلام مهدي سليماني اردهالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، امام جمعه مشهد اردهال کاشان جمعه شب در دومین سالگرد درگذشت ابوی شهیدان سید مجتبی، سید محمود و سید محمدرضا میرعلی اکبری اردهالی در جوار مضجع نورانی حضرت سلطان علی بن امام باقر(ع)، با اشاره به این که حکام عرب بر خلاف فلسفه وجودی شان در خدمت اسرائیل هستند، گفت: اسرائیل با سینه ای سپر و افتخار اعلام می کند ما با عرب ها مشکلی نداریم و ایران دشمن ما و عرب ها است.

 

وی افزود: حزب الله خدمات بسیار عظیم به جهان اسلام کرده است و موجب حفظ یکپارچگی کشور لبنان و قطع دست متجاوزانِ به لبنان شده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به این که دشمن به دنبال تجزیه کشور یمن و سوریه است، افزود: همچنین دشمن به دنبال تقسیم ایران به چهار کشور و تقسیم کشور عراق است تا از این طریق بتوانند به این منطقه و کشورها سلطه پیدا کنند.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با بیان این که حزب الله نقش مؤثری در برپایی نظام مشروع سوریه داشت، گفت: حزب الله لبنان دارای 60 هزار نیرو است که 13 هزار نفر از آنها پخته نظامی هستند و از این تعداد 7 هزار نیرو در سوریه هستند.

 

وی با اشاره به این که سید حسن نصرالله دقیقا رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب را اجرا کرده است، گفت: حزب الله لبنان به خار چشم دشمنان اسلام تبدیل شده است.

 

به گفته وی، حزب الله در جنگ 22 و 33 روزه اسرائیل را مفتضح کرد و به همه دنیا ثابت شد که اسرائیل توان مقابله با حزب الله ندارد.

 

حجت الاسلام سلیمانی با تأکید بر این که عربستان سعودی به دنبال تصرف دو روزه یمن و انتصاب حاکم دست نشانده و  نوکر خود و آمریکا بود، افزود: مردم یمن به تأسی از ایران و با حمایت حزب الله، یک سال است عربستان را در منجلاب گرفتار کرده اند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به  این که عربستان می داند مقاومت اسلامی و حزب الله، دست برتر ایران اسلامی است، گفت: دشمن می داند با جنگ نمی توان با ایران  مقابله کرد، از این رو به دنبال قطع دستان ایران است.

 

شایان ذکر است، مرحوم حاج سید مصطفی میرعلی اکبری اردهالی، پدر شهیدان سید مجتبی، سید محمود و سید محمدرضا است و جانبازان دفاع مقدس بود که در عمر نود ساله خود خدمات بسیاری به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است./1307/202/ب2

ارسال نظرات