۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۳۲۳۰۰۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تحقق اقتصاد مقاومتی موجب اقتدار داخلی نظام می شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی رهبر فرزانه انقلاب گفت: اقتصاد مقاومتی موجب می شود اقتصاد داخلی و ملی در کشور تقویت شود و تنها در سایه اقتدار داخلی می توان در برابر دشمنان ایستاد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد، اظهار داشت: همه امور و کارها در کشور باید به سمت و سوی تحقق شعار سال سوق داده شود و این از ضرورت ها است.


امام جمعه شهرکرد با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی رهبر فرزانه انقلاب تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی موجب می شود اقتصاد داخلی و ملی در کشور تقویت شود و تنها در سایه اقتدار داخلی می توان در برابر دشمنان ایستاد.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: همه دولتمردان و مسؤولان باید نسبت به حاکم کردن اقتصاد مقاومتی در کشور تلاش کنند و این رسالت را وظیفه ذاتی خود در همه عرصه ها بدانند.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام یادآور شد: متأسفانه امروزه در کشور عده ای با فتنه انگیزی به دنبال نزدیک کردن کشور، به قدرت های جهانی، بدون توجه به اقتدار داخلی هستند و این خطر بزرگ برای کشور است.


وی تأکید کرد: نزدیک شدن به دشمن بدون داشتن اقتدار ملی و داخلی خطری است که انقلاب اسلامی را تهدید می کند و متأسفانه عده ای به دنبال این فتنه هستند.


امام جمعه شهرکرد با اشاره به دیدار دو روز گذشته رهبر معظم انقلاب با مداحان در سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)، افزود: همانگونه که رهبری فرمودند کسانی که آگاهانه اعلام کرده اند که آینده انقلاب، موشک نیست و همه امور کشور در سایه مذاکرات حل می شود، بدانند که در حال خیانت به نظام و مردم هستند.


خطیب جمعه شهرکرد با تأکید بر این که افرادی که امروزه در کشور به دنبال فتنه گری هستند، عددی محسوب نمی شوند و تنها موج رسانه ای آن ها را بزرگ جلوه می دهد، گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی ثابت کرده اند که همیشه بیدارند و از فتنه گران ترس و هراسی ندارند.


به گفته این مقام مسؤول، مهم ترین مسأله کشور ولایت فقیه است و اکنون رهبر معظم انقلاب با قاطعیت تمام از آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی دفاع می کنند و ایشان الگوی برای همه دینمداران هستند.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه به هجدهم فروردین روز بهداشت اشاره کرد و گفت: سلامت و بهداشت مسأله مهمی برای جامعه است که باید همه در این مسأله سهیم باشند.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام همچنین با اشاره به روز 13 فروردین ماه تصریح کرد: مردم باید در روز طبیعت با دیدن مناظر دلنشین طبیعی به یاد آیات الهی باشند و در حفظ و نگهداری طبیعت تلاش کنند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به روایاتی از پیامبر اکرم(ص) در خصوص حفظ و صیانت از منابع خدادادی، افزود: پرهیز از قطع درختان عمر را زیاد می کند و شکستن شاخه درخت همانند شکستن بال فرشتگان است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری کار فرهنگی و اطلاع رسانی درست در حفاظت و صیانت از منابع طبیعی را بسیار ضروری دانست و گفت: متولیان امر با همه وجود و امکانات وارد میدان شوند و در این خصوص اطلاع رسانی درست انجام دهند./9457/201/ب2

ارسال نظرات