۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۳۲۳۲۲۹
ویژه برادران؛

مراسم معنوی اعتکاف در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم معنوی اعتکاف همراه قرائت ادعیه همچون صحیفه سجادیه، حلقه‌های معرفتی در مباحث اعتقادی، فقهی، اخلاقی و اجتماعی در کنار حسن استفاده از تهجد و نماز در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.
اعتکاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سنت حسنه اعتکاف در سال جاری هم مانند سال‌های گذشته در شهر مقدس قم و در شبستان‌های مسجد اعظم برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این سنت حسنه که بهترین راهکار برای تهذیب نفس است می‌توانند تا 20 فروردین‌ماه به سایت www.etekafqom.com مراجعه کنند.


همچنین بنا بر اعلام ستاد مرکزی اعتکاف قم امسال مراسم اعتکاف برای خواهران و برادران به‌صورت جداگانه برگزارشده و پیش‌بینی می‌شود بیش از 15 هزار نفر که 50 درصد از آن‌ها خواهران و 50 درصد از آن‌ها برادران هستند در این مراسم پرفیض ثبت‌نام کنند.


همچنین در ایام اعتکاف برنامه‌های مختلف از جمله قرائت ادعیه مانند صحیفه سجادیه، حلقه‌های معرفتی در مباحث اعتقادی، فقهی، اخلاقی و اجتماعی در کنار حسن استفاده از تهجد و نماز برگزار می‌شود.

اضافه بر این در سال جاری مراسم اعتکاف ویژه دانشجویی در دو بخش ویژه خواهران در مسجد جامع دانشگاه قم و ویژه برادران در مسجد جمکران و اعتکاف ویژه جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا در مسجد الغدیر برگزار می‌شود.


لازم به ذکر است، در صورت افزایش بیش‌ازحد ثبت‌نام کنند در مراسم معنوی اعتکاف به‌صورت قرعه از میان ثبت‌نام کنندگان معتکفان انتخاب‌شده و این موضوع از طریق پیامک به ثبت‌نام کنندگان اطلاع‌رسانی خواهد شد./968/ت303/ی

ارسال نظرات