۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۳۲۴۲۴۵
امام جمعه عجب شیر:

مدافعان حرم اقتدار را برای اسلام به ارمغان آوردند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شربیانی با تأکید بر این‌که مدافعان حرم، امنیت و اقتدار را برای جهان اسلام به ارمغان آورده اند، گفت: شهدای حرم و مدافعان حریم ولایت با حضور در جبهه مقاومت اسلامی بار دیگر ضعف و زبونی جبهه کفر را نشان دادند.
حجت الاسلام محمود شربياني، امام جمعه عجب‌شير

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمود شربیانی، پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم با بیان این‌که امروز وظیفه حمایت از جبهه مقاومت بر عهده ما است، گفت: مدافعان حرم با جانبازی وظیفه خود را در راه اسلام ادا کردند.


وی با اشاره به ورود گروه های مسلح تروریستی
به کشور سوریه و اوضاع نا به سامان آن، اذعان داشت: این کشور و مسلمانان آن هدف و قربانی تروریسم و کشتار وحشیانه بسیار قرار گرفت و دچار نا امنی و ویرانی های فراوان شد.


امام جمعه عجب شیر تشکیل ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم و جبهه مقاومت در کشور به ویژه استان، ابراز داشت: این ستاد با هدف سازماندهی، پشتیبانی و اعزام کمک های مردمی به جبهه مقاومت سوریه و عراق تشکیل شد و بهد جمع آوری کمک های مردمی پرداخت.


وی بابیان این‌که کمک‌های اهدایی مردم تنها برای جبهه مقاومت اسلامی در هزینه می شود، افزود: مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان و شهرستانها می‌توانند با مراجعه به مسؤولان ستاد در سپاه یا شماره حساب‌های این ستاد، نذورات خود را به مدافعان حرم اهدا کنند.


حجت الاسلام شربیانی با اشاره به کلام نبوی حمایت از مظلومان به ویژه مظلومان مسلمان، ادامه داد: اگر مسلمانی مظلومیت مسلمان دیگری را ببیند، اما به او کمک نکند مسلمان نیست، این کلام وظیفه سنگینی را بر عهده ما قرار داده است.


وی با بیان این‌که سوریه مورد تجاوز جبهه کفر و نفاق قرار گرفته است، ابراز داشت: تاکنون هزاران نفر از مسلمانان در این کشور کشته یا زخمی شده‌اند، امروز نیاز ضروری برای کمک به مردم مظلوم این کشور و رزمندگان جبهه مقاومت وجود دارد.


امام جمعه عجب شیر با تأکید بر این‌که مدافعان حرم، امنیت و اقتدار را برای جهان اسلام به ارمغان آورده اند، ابراز داشت: شهدای حرم و مدافعان حریم ولایت با حضور در جبهه مقاومت اسلامی بار دیگر ضعف و زبونی جبهه کفر را به سخره گرفت.


وی ادامه داد: این ستاد با هدف کمک به مدافعان حرم و مردم جنگ‌زده و بی‌پناه سوریه و برای پشتیبانی از کسانی که برای دفاع از ارزش‌های اسلامی مقابل گروه‌های تکفیری ایستاده‌اند، ایجاد شده است و مردم با کمک های خود این ستاد را یاری کنند./854/203/ب1

ارسال نظرات