۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۳۲۴۲۹۷
حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز:

برجام های دیگر در برابر اراده ملت ایران راه به جایی نخواهد برد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان با طرح برجام های دیگر می خواهند به وهم باطل خودشان، فعالیت های اقتصادی و فرهنگی جمهوری اسلامی را مختل کرده و آن را منحرف کنند.
حجت الاسلام والمسلمين ديرباز

حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز، نماینده مردم آذبایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقدام و عمل برای تحقق شعار سال، گفت: وقتی مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل می نامند نشان دهنده این است که تلاش ما باید بیش از اینی که تا به حال بوده، باشد.


وی با بیان راهکارهایی در زمینه اقدام و عمل، افزود: کسانی که در بخش های دولتی کار می کنند باید با توجه به فضایی که در بخش دولتی حکم فرماست، بهره وری و راندمان کاری را افزایش دهند.


حجت الاسلام والمسلمین دیرباز اظهار داشت: این امر با خواستن مسؤولیت و تعریف کار از سوی مسؤولان مافوق هر بخش دولتی به راحتی انجام پذیر است.


عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مسؤولان مافوق هر بخش دولتی با ایجاد انگیزش می توانند اقدام و عمل را ارتقا بخشند، ادامه داد: اگر نیروهای انسانی که در زمینه کاری خود خلاقیت، ابتکار و کارآفرینی دارند مورد حمایت خاص قرار بگیرند، می توان اقدام و عمل را در جامعه هم به لحاظ کمیت و آماری و هم به لحاظ کیفیت افزایش داد.


وی با بیان اینکه در بخش های غیر دولتی، بهره وری در مقایسه با بخش های دولتی بالاست، گفت: با ایجاد فضای رقابتی بیشتر و کم کردن هزینه ها می توانیم بهره وری را بالا برده و اقدام و عمل هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی خود را بهتر نشان خواهد داد.


استاد حوزه و دانشگاه قم در رابطه با طرح برجام 2 و 3 و همسو نبودن آن با اقتصاد مقاومتی، گفت: هدف جان کری و دشمنان از طرح برجام 2 و 3 کمرنگ کردن تاثیرات بیداری اسلامی در جامعه است و اگر تحت این عنوان ها برجامی مطرح شود یقینا از سوی مقام معظم رهبری محکوم است.


حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با بیان اینکه دشمنان با طرح برجام های دیگر می خواهند به وهم باطل خود فعالیت های اقتصادی و فرهنگی جمهوری اسلامی را مختل کنند، خاطرنشان کرد: ملتی که در این سی و چند سال پای اسلام و دین و پیشرفت کشورشان ایستاده و همه جنگ ها و تحریم ها و مشکلات را با شکیبایی تحمل کردند هیچگاه از آرمان های انقلاب دست بر نخواهند داشت.


وی تصریح کرد: اگر عده ای در کشور چنین مسائلی را مطرح کنند، یقینا بدانند که افکار عمومی و غرور و عواطف ملت متدین را جریحه دار کرده و با گفتن این سخنان مادامی که مردم ما در اراده خود مستدام هستند، راه به جایی نخواهند برد./936/302/ب1

ارسال نظرات