۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۳۲۴۷۳۱
آیت الله طباطبایی نژاد:

مسؤولان از شعار زدگی در زمینه اقتصاد مقاومتی پرهیز کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در اصفهان مسؤولان را از شعار زدگی بر حذر داشت و گفت: کمک کردن به کشاورزان از طریق اعطای وام و آموزش های لازم می تواند کمک بسیاری به اقتصاد مقاومتی داشته باشد.
آيت الله طباطبايي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان امروز در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان بر لزوم اتحاد و وحدت نمایندگان استان تأکید کرد و گفت: نمایندگانی که به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند، باید برای همه مردم ایران تلاش کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: چند سالی است که رهبر معظم انقلاب بر موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید دارند که نشان از اهمیت این موضوع در استقلال سیاسی کشور است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در مرام مسلمانان گرویدن به کفر و پذیرفتن تسلط کفار نیست و اگر به سیاست های اقتصاد مقاومتی توجه نشود، مجبوریم برای مایحتاج کشور دست خود را جلوی بیگانگان دراز کنیم.

 

وی مسؤولان را از شعار زدگی بر حذر داشت و گفت: کمک کردن به کشاورزان از طریق اعطای وام و آموزش های لازم می تواند کمک بسیاری به اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

 

آیت الله طباطبایی نژاد اظهار داشت: سالیان سال مردم اردستان به کاشت انار می پرداختند که هم آب زیادی نیاز دارد و هم درآمد زیادی نداشت، اما یک انسان خوش فکر در آن منطقه شروع به کاشت پسته کرد و توانست یکی از بهترین پسته های کشور را در استان پرورش دهد، تحقق اقتصاد مقاومتی همیشه به پول و هزینه نیاز ندارد بلکه در بسیاری از جاها باید درست فکر کرد و بهترین تصمیم ها اتخاذ شود.

 

وی بار دیگر نسبت به دریافت حق بیمه ساختمانی از مردم انتقاد کرد و گفت: بابت پولی که از سازنده مسکن دریافت می شود، خدمتی به او ارائه نمی شود و این از نظر شرعی حرام است.

 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ذعان داشت: حل کردن مشکل بیمه کارگران ساختمانی مهم و ضروری است اما نباید برای حل آن از جیب دیگران خرج کرد.

 

وی اظهار داشت: این پول از نظر فقهی سحت نامیده می شود، چون در ازای دریافت آن خدمتی به صاحب خانه ارائه نمی شود، از این رو چند سالی است که بنده به همه مسؤولان امر تذکر داده ام، اما هنوز این پول هنگام دریافت پروانه ساختمانی دریافت می شود./1305/202/ب1

ارسال نظرات