۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۳۲۴۹۷۵
مولوی سلامی مطرح کرد؛

وحدت، رهبری آگاه و نیروهای مسلح آماده سه مؤلفه تحقق امنیت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وحدت مثال زدنی، موضع گیری های درست رهبر معظم انقلاب در ارتباط با قضایای داخلی و منطقه‌ای و جان فشانی نیروهای مسلح آماده سبب شده تا در یک کمربند و جزیره امن زندگی کنیم.
مولوي سلامي، نماينده مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مولوی نذیراحمد سلامی، امروز در همایش «صلح و امنیت» که در مصلی قدس زاهدان برگزار شد، گفت: ما در یک منطقه از خاور میانه زندگی می کنیم که اطراف ما را بحران‌ها و ناامنی ها فرا گرفته است.

 

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ما در یک کمربند و یک جزیره امن زندگی می کنیم اما تلاش دشمن برای این است که نا امنی را به درون کشور برساند اگر ما از این مؤلفه‌های امنیت خود پاسداری کنیم دشمنان هرگز نمی‌توانند ناامنی را به داخل کشور بیاورند.

 

وی با تأکید بر وحدت به عنوان مؤلفه اصلی امنیت ،بیان کرد: اگر ما این وحدت را نداشتیم، قطعا دچار بحران می‌شدیم ولی به حمد الهی، وحدت ما مثال زدنی و الگو برای سایر مسلمانان است.

 

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری سایر عوامل تحقق امنیت را برشمرد و افزود: دیگر مؤلفه اصلی امینت، موضع گیری های درست مقام معظم رهبری در ارتباط با قضایای داخلی و منطقه‌ای است، جان فشانی نیروهای مسلح نیز مؤلفه‌ای است که سبب امنیت شده است آنان شبانه روز در تلاش هستند تا ما در آسایش زندگی کنیم و رگ حیات و سطون این نظام هستند.

 

مولوی سلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از سیاست مداران بر این باور هستند که استمرار بخشیدن به انقلاب کمتر از یک انقلاب نیست؛ از این رو در 50 سال اخیر ملت های زیادی از بند استعمار رها شدند اما نتوانستند انقلاب خود را استمرار ببخشند.

 

وی نیروهای مسلح را عامل استمرار عنوان کرد و اظهار داشت: گروه های زیادی از ابتدای انقلاب تلاش کردند تا انقلاب را منحرف و به نفع اربابان خود تمام کنند اما این نیروهای مسلح بودند که به این انقلاب استمرار بخشیدند./831/202/ب1

ارسال نظرات