۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۳۲۵۲۲۱
استاد حوزه علمیه:

وجود ولایت فقیه عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که یک انقلابی سست و ناامید نمی‌شود و احساس ضعف نمی‌کند، گفت: در مسیر انقلاب حرکت کردن، سختی‌های فراوانی دارد که اگر این روحیه را حفظ کنیم، خداوند ما را بی یار و یاور نخواهد گذاشت، آنهایی که می‎گویند خدا و سپس مردانه در مسیر می‌ایستند، ترسی در آنها به وجود نخواهد آمد.
ولايت فقيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام میرزا محمدی، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در یادواره شهدای شهرستان ایزدشهر و گرامیداشت شهدای مدافع حرم اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم سه مطلب را از همه مسلمانان می‌خواهد و همه ما باید تلاش کنیم تا این سه مطلب در ما وجود داشته داشته باشد.

 

وی با بیان این‌که دشمن در تلاش است تا این سه مطلب را از وجود ما دزدی کند، افزود: خداوند در قرآن کریم و در سوره محمد(ص) این سه مطلب را مطرح می‌کند، نخستین مطلب مجاهدت در راه خدا است، مجاهدت در راه خدا زمان‌بردار نیست و اختصاص به یک مکان خاص نداد و این مجاهدت بدون صبر و استقامت امکان ندارد.

 

استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که مسلمان باید انقلابی باشد، خاطرنشان کرد: انقلابی بودن زمان‌بردار نیست و انسان باید از بدو تولد تا زمان مرگ، انقلابی باشد.

 

وی رشادت‌های شهدا را عامل اصلی زنده ماندن شعارهای انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان دانست و خاطرنشان کرد: آن روزی که شهدایمان را به سوی مزارشان بدرقه می‌کردیم، شعار می‌دادیم «برادر شهیدم راهت ادامه دارد، چرا که ما به شهدا قول دادیم راه آنها را تا انقلاب حضرت مهدی(عج) ادامه دهیم و ادامه خواهیم داد چرا که در یکی دو سال اخیر شاهد حمله شدید دشمن به روحیه انقلابی مردم بودیم.

 

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر این که عزت ایران اسلامی مدیون خون های شهدا است، تصریح کرد: اگر شهدا نبودند ما این همه عزت و عظمت نداشتیم که امروز توانستیم به برکت این ایثارگری ها در جایگاه ویژه ای قرار داشته باشیم.

 

حجت الاسلام میرزامحمدی شرایط امروز جامعه اسلامی را حساس دانست و اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب در شرایط حساس و خطیر امروز جامعه بلافاصله مردانه به میدان آمدند و اعلام کردند «من یک انقلابی‌ام» تا دشمن نتواند بر روحیه انقلابی جوانان کشور ما تاثیر بگذارد.

 

استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که یک انقلابی سست و ناامید نمی‌شود و احساس ضعف نمی‌کند، تصریح کرد: در مسیر انقلاب حرکت کردن، سختی‌های فراوانی دارد که اگر این روحیه را حفظ کنیم، خداوند ما را بی یار و یاور نخواهد گذاشت، آنهایی که می‎گویند خدا و سپس مردانه در مسیر می‌ایستند، ترسی در آنها به وجود نخواهد آمد.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد استقامت ما را از بین ببرد تا نسبت به شعارهای انقلابی خود سست شویم اما تاریخ تکرارپذیر است و دشمن این را به خوبی می‌داند و اگر مردم اجازه ندهند، تاریخ تکرار نخواهد شد.

 

حجت الاسلام میرزامحمدی با مهم خواندن عمل به وصیت نامه شهدا ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین بخش وصیتنامه اکثر شهدای ایران اسلامی اطاعت از ولایت مطلقه فقیه بوده است، ولایت فقیه اگر نبود ایران امروز در جهان چنین اعتباری نداشت و این اعتبار به پشتوانه حمایت و اطاعت مردم از ولی فقیه است.

 

استاد حوزه علمیه با بیان این که عزتی که امروز جمهوری اسلامی در منطقه و جهان دارد به خاطر وجود ولایت فقیه است، گفت: اگر ایران اسلامی در برابر مستبکران عالم مقتدرانه می ایستد به برکت رهنمودها و حمایت های ولی فقیه است.

 

حجت الاسلام میرزا محمدی با اشاره به این که دشمنان، ولایت فقیه را مهم ترین عامل شکست نقشه های شوم خود می داند، تصریح کرد: نظام سلطه در برابر اقتدار و عظمت ملت ایران به زانو در آمده است.

 

وی با بیان این که دشمن از عزتی که امام راحل به ملت بزرگ ایران داده است می هراسد، خاطرنشان کرد: امروز همه توان دشمنان نظام اسلامی در جهت تضعیف آن آرمان ها و ارزش های اصیل انقلابی خلاصه شده است.

 

استاد حوزه علمیه با بیان این که راه شهیدان راه عزت و اقتدار اسلام و انقلاب است، افزود: اگر امروز نظام اسلامی در برابر مستکبران با عزت و اقتدار می ایستد مرهون خون پاک شهدا است./950/202/ب3

ارسال نظرات