۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۴۲۷۸۹۳
آیت‎الله مظاهری:

استکبار به وسیله داعش و آل‎سعود به دنبال تخریب شیعه است

حضرت آیت‎الله مظاهری با اشاره به ترس آمریکا از شیعیان، گفت: آمریکا و صهیونیسم پشت به پشت هم داده اند و مسلمانان خرفتی همچون داعش و سعودی را به کار گرفته و به شیعه‎کشی مشغول هستند.
آیت الله مظاهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حضرت آیتالله حسین مظاهری، شب گذشته در سخنرانی هفتگی خود که در مسجد حکیم برگزار میشود، با اشاره به ایام پربرکت ماه شعبان و با تبریک میلاد ولادت امام زمان(عج) گفت: بر همه به خصوص جوانان لازم است که با امام زمان(عج) آشنا باشند، اعتقاد به امام زمان(عج) و آشنایی با ایشان تقلیدی نیست.

وی افزود: متأسفانه گروه بهاییان که یک فرقه ضاله و مضله است، به دنبال شبههاندازی در دل جوانان هستند و درباره ویژگیهای مختلف امام زمان(عج) شبهههای گوناگونی را مطرح کردهاند، در روز قیامت به همه ما میگویند که چرا نسبت به امام زمان(عج) اعتقاد نداشتی یا اعتقادت نسبت به ایشان کامل نبود.

رییس حوزه علمیه اصفهان با خطاب قرار دادن جوانان و توصیه آنان به سعی در شناخت و تلاش بیشتر برای آشنایی با امام دوازدهم، ابراز کرد: بر همه مردم لازم و به ویژه جوانان لازم است که با امام زمان(عج) آشنا باشند و در مورد شخصیت ایشان کار کنند و با شاخههای مختلف تشیع آشنا شوند، باید گفت تشیع همچون یک درخت است که تنهای دارد و ریشهای دارد.

وی ادامه داد: امام زمان(عج) در سحر نیمه سعبان به دنیا آمدند و یکی از جملاتی که ایشان بر زبان آوردند این بود که «یملأ الله به الارض قسطا و عدلا کما ملئت ظلما و جورا»، دشمنان میخواستند که امام زمان(عج) متولد نشوند اما ایشان متولد شدند و در هنگام تولد نیز به پدرشان سلام کردند و شهادتین گفتند.

حضرت آیتالله مظاهری با قرائت آیه «وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ»، خاطرنشان کرد: این پیام امام زمان(عج) برای فرعون زمان همچون آمریکا و هامان زمان همچون اسرائیل است، آمریکا و صهیونیسم پشت به پشت هم داده است و مسلمانان خرفتی همچون داعش و سعودی را به کار گرفته است و به شیعهکشی مشغول هستند چون بنا بر اعتراف و اذعان خود مقامات آمریکایی و اسرائیلی آنان از جمعیت شیعه ترس و واهمه دارند./914/پ202/ج

ارسال نظرات