۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۴۳۰۱۳۹
امام جمعه رفسنجان:

روحیه انقلابی و جهادی از بارزترین خصوصیات امام خمینی بود

امام جمعه رفسنجان شجاعت، روحیه انقلابی، جهادی و شهادت طلبی را از مهم ترین خصوصیات بنیانگذار جمهوری اسلامی خواند و گفت: امام (ره) یک انقلابی به تمام معنا و انسان حماسی با تدبیر و هوشمند بود.
امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور، امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: حضرت امام (ره) یک حقیقت همیشه زنده است و نام مبارک ایشان بر تارک تاریخ نقش بسته و بدون نام امام راحل؛ این انقلاب شکوهمند اسلامی شناخته شده نیست.

 

وی شجاعت، روحیه انقلابی، جهادی و شهادت طلبی را از مهم ترین خصوصیات بنیانگذار جمهوری اسلامی خواند و بیان کرد: امام (ره) یک انقلابی به تمام معنا بود؛ یه انسان حماسی اما با تدبیر و هوشمند بود و هوشمندی، ذکاوت و بلندنگری ایشان از دیگر شاخصه های آن حضرت بود.

 

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: امام خمینی(ره) یک انسان استثنایی و کم نظیر در دوران حکومت اسلامی بود و بنابراین کار امام(ره) چون با تدبیر و هوشمندی بسیار بالایی بود، در جهان بشریت ماندگار است.

 

حجت الاسلام رمضانی پور خاطرنشان کرد: مراسم سالگرد ارتحال امام راحل باید با شکوه‌تر از هر سال برگزار شود، امام خمینی(ره) متعلق به اسلام و تشیع بود و به فرموده مقام معظم رهبری این انقلاب بی نام امام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش، ابراز کرد: امام راحل انقلاب اسلامی را که زمینه‌ ساز انقلاب حضرت مهدی(عج) است، ایجاد کرد و همه وظیفه داریم، بستر تقویت ایمان و عمل صالح را برای ظهور آن حضرت فراهم کنیم.

 

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری انقلاب اسلامی پس از ارتحال امام خمینی(ره) حکمت مجلس خبرگان رهبری را نشان داد و کشور بدون رهبر نمی تواند اداره شود و با رحلت امام راحل مصیبت از آسمان بر سر ایران اسلامی فرود آمد و دل ها را پر از غم و اندوه کرد.

 

حجت الاسلام رمضانی پور عنوان کرد: 14 و 15خرداد نقاط عطفی از انقلاب اسلامی و یوم‌الله است، امام راحل تمام زندگی خود را وقف اسلام و مسلمانان کرد، بنابراین شب و روز سالگرد ارتحال امام با دعوت از سخنرانان این روز را گرامی می‌داریم./9709/303/ب2

ارسال نظرات