۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۴۳۱۲۳۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

خون پاک شهدا ریشه‌های اسلام ناب را مستحکم‌تر کرد

عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: شهدا با خون خود ریشه‌های اسلام را مستحکم‌تر کردند و در ادامه راهشان ما باید استوار و ثابت قدم باشیم.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار خانواده شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه»، گفت: شهدا با خون خود ریشههای اسلام را مستحکمتر کردند و در ادامه راهشان ما باید استوار و ثابت قدم باشیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مدافعان حرم در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع)، اسلام و انقلاب به شهادت رسیده است، افزود: اکنون مهمترین وظیفه آحاد جامعه، ولایتمداری و در مسیر شهدا حرکت کردن است.

 

امام جمعه نکا با بیان این که شهدای مدافع حرم مدافع ارزش ها و مقدسات اسلامی هستند، گفت: اگر دفاع این شهدا نبود مقدسات اسلامی و ارزش ها به خطر می افتادند.

 

حجت الاسلام لائینی با بیان اینکه امروز عزت، اقتدار و صلابت کشورمان ثمره خون شهدا و روحیه جهادی شهدای مدافع حرم است، افزود: شهدای مدافع حرم همه در یک مسیر حرکت کرده اند و آن عزت دین، اسلام و قرآن است.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر کمک های کشورمان نبود امروز تکفیری ها به حرم های مطهر(ع) اهانت می کردند، گفت: امروز پرچم دفاع از حریم اهل بیت(ع) در دست ایران اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه امروز جوانان کشورمان با یک اشاره ولایت حاضر هستند که در دفاع از ارزش ها جان خود را فدا کنند، اظهار داشت: راهی که شهدای مدافع حرم رفتند راه خیر و برکت است که نصیب حالشان شده است، در ادامه این مسیر ارزشمند، استقامت و ایستادگی خانوادههای شهدا ستودنی است.

 

امام جمعه نکا ادامه داد: همچنان که امام حسین(ع) با شهادت خود اسلام را برای همیشه حفظ کرد؛ شهدا نیز با خون خود ریشههای اسلام را مستحکمتر کردند و در ادامه راهشان ما باید استوار و ثابت قدم باشیم.

 

حجت الاسلام لائینی با بیان این که به حتم این خونهای مقدس زمینه قوت جبهه مقاومت را در منطقه فراهم و موجبات فروپاشی جبهه صهیونیستها و تکفیر را فراهم خواهد کرد، گفت: قدرت جبهه مقاومت در منطقه موجب هراس دشمنان اسلام ناب شده و به همین دلیل تلاش می کنند تا این جبهه با تضعیف کنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: شهدای مدافع حرم با اهدای جان خود حریم امنیتی کشور را حفظ کرده و مانع تعرض دشمنان به خاک کشور می شوند به واقع مدافعان حرم با شهادت خود از اعتبار و عزت اسلام پاسداری میکنند.

 

امام جمعه نکا با بیان اینکه خداوند به همه شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین خانواده شهدای مدافع حرم اجر بدهد، خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند از خون به زمین ریخته ای که القاعده و تکفیری ها و همه منافقان ایجاد کردند انتقام بگیرد.

 

مسؤول حوزه علمیه نکا با بیان این که مهمترين هدف شهدا احياي دين، ابقاي سنت و رفتن به مسير امامت و ولايت امامان معصوم(ع) بوده است، گفت: شهادت در كشورمان از جايگاه رفيع برخوردار است و بنا به فرموده امام راحل، خانواده شهدا چشم و چراغ اين ملت هستند و همه ما موظف هستيم ادامه دهنده راه شهدا باشيم و به وصاياي آنها عمل كنيم.

 

وي مقام شهدا را مقامي عظيم دانست و گفت: خوشا به حال كساني كه شهيد شدند و مردمي که از فيض برکت وجود شهداء برخوردار شدند.

 

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که تداوم راه شهدا و حرکت در مسير آنها و نيز تمسک جستن به ريسمان الهي ولايت، همواره دشمن را از هر گونه تعرض و زياده‏ خواهي مأيوس کرده است، گفت: تقويت مباني ديني و ترويج روحيه ايثار و شهادت در جامعه کليد حل بسياري از مشکلات کنوني جامعه به شمار می رود.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه با تضعیف جبهه مقاومت، حریم حرمهای اهل بیت(ع) نیز در معرض تهدید دشمنان کوردل واقع میشود، یادآور شد: در زمان حاضر همه ملت ایران آماده هستند تا به فرمان رهبر معظم انقلاب در راه دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) جان فشانی کنند./1317/202/ب2

ارسال نظرات