اولویت های تبلیغی ماه رمضان تبیین شد
حجت الاسلام علی دشتکی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به برنامه های سازمان تبلیغات در ماه رمضان اظهار داشت: برنامه های تبلیغات اسلامی همدان در دو بخش برنامه های تبلیغی و وبرنامه های قرآنی تقسیم می شود.
وی با اشاره به اولویت های تبلیغی در استان خاطرنشان کرد: در بحث رویکردهای تبلیغی توجه به اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی، حوزه انقلابی و جامعه انقلابی و پیگیری مطالبات رهبری در جامعه مورد توجه قرار گرفته است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان ماه رمضان را بهار قرآن دانست و گفت: در ماه رمضان باید با ایجاد بسترهای مناسب در جهت تعمیق روابط جامعه با قران گام برداریم . به این مطلب توجه ویژه داشته باشیم.
حجت الاسلام دشتکی در ادامه تصریح کرد: در ماه رمضان سال جاری در یکصد و بیست مورد جزخوانی قرآن برگزار می شود و در سراسر استان در بیش از سیصد کلاس و جلسه برای روانخوانی قرآن کریم برگزار می شود.
وی از برگزاری پنج مسابقه قرآنی در ایام ماه رمضان خبر داد و ابراز داشت: در ماه رمضان 112 محفل قرانی در سراسر استان برای نهادینه کردن فرهنگ قرآن برگزار می شود.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: یکی از طرح های جذاب تبلیغی در ماه رمضان برگزاری طرح کنابر متعالی است که با حضور 40 استاد و سخنران مطرح در سطح شهرستان همدان برگزار می شود.
وی در پایان از حضور بیش از 1600 مبلغ و مبلغه در سطح استان خبر داد و گفت: در ماه رمضان مبلغان برای انجام فعالیت تبلیغی در بیش از 2000 منطقه تبلیغی به سراسر استان اعزام شده اند./979/302/ب3