۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۴۳۲۱۱۴
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی:

عربستان در جهت تحقق اهداف صهیونیست ها گام بر می دارد

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عربستان در راستای تحقق اهداف صهیونیست ها گام بر می دارد، گفت: خارج کردن نام عربستان از لیست سیاه ناقضان حقوق بشر و کودکان بخشی از پازلی است که از سوی سیاستمداران اروپایی و غربی چیده شده است.
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به اقدامات غیر اسلامی سران کشور عربستان ابراز داشت: عربستان به وظیفه خود که همان نوکری اربابان مستکبر دولت سعودی است عمل می کند و سیستم دیپلماتیک کشور ما موظف است وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد تا مانع از نقش آفرینی عربستان در منطقه شود.

 

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اظهارات تاسف بار بان کی مون به هیچ وجه صادقانه نیست و در جهت فریب افکار عمومی مواضع و صحبت های در ظاهر خیراندیشی را بیان می کند اما در واقع در پشت صحنه حقیقت به صورت دیگری است.

 

وی ادامه داد: گویا اربابان قدرت سوگند خوده اند که راست نگویند، پول و ثروت سیستم های جهانی را در اختیار دارد و در هر زمان که لازم باشد نقش آفرینی می کند، مستکبران به بهانه صلح و برنامه های بشر دوستانه به کشورها وارد می شوند و عملا در فتنه گری نقش آفرینی می کنند.

 

حجت الاسلام حسینی کیا عنوان داشت: اگر اعتماد به استکبار جهانی درست بود طبیعتا وضعیت کشورهایی که به آن ها اعتماد کرده اند می بایست بهتر از وضع موجود بود اما عاقبت حکومت هایی که به استکبار جهانی اعتماد کرده اند برای همه آشکار و مبرهن است.

 

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: خارج کردن نام عربستان از لیست سیاه ناقضان حقوق بشر و کودکان بخشی از پازلی است که از سوی سیاستمداران اروپایی و غربی چیده شده که در این میان لزوم فعالیت مقتدرانه دستگاه دیپلماسی ما بیش از پیش نمایان شده است.

 

وی یادآور شد: عربستان همانند عروسک خیمه شب بازی در راستای تحقق اهداف صهیونیست ها گام برداشته و وظیفه خود که همان نوکری اربابان ظالم و کودک کش است را انجام می دهد.

 

حجت الاسلام حسینی کیا در پایان با اشاره به بدعهدی های مکرر مستکبران جهان، موضوع برجام را نمونه ای آشکار دانست و گفت: در برجام طرف های مذاکره با ایران عملا به هیچ یک از تعهدات خویش وفادار نبودند و امید داشتن به آن ها خیالی باطل است، امید است این مسأله برای آن دسته از مسؤولان که به فکر رابطه با غرب بودند آشکار شده باشد./302/967/ب1

ارسال نظرات