۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۴۳۵۵۶۰
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

روز قدس تجلی گاه اتحاد جهانی آزاد اندیشان و صحنه غریو برائت از غاصبان است

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه اسرائیل را نماد پلیدترین رژِیم کودک کش و منفور جهان دانست و گفت: روز قدس روز تجلی اتحاد جهانی آزاداندیشان و صحنه غریو برائت از غاصبان و رژیم اشغالگر قدس بوده و اقتدار و حق طلبی و آزادگی ملت های مسلمان در سراسر جهان را نشان می دهد.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: امام خمینی (ره) با دور اندیشی و اندیشه والا روز قدس را پایه نهاد و این روز به عنوان روز اعلام برائت و انزجار از استکبار و ظلم و ستم ماندگار شد.

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: روز قدس روز تجلی اتحاد جهانی آزاداندیشان و صحنه غریو برائت از غاصبان و رژیم اشغالگر قدس بوده و اقتدار و حق طلبی و آزادگی ملت های مسلمان در سراسر جهان را نشان می دهد.

 

وی ادامه داد: ملت های آزاد اندیش باید به دور از تعصبات مذهبی و تفرقه، بپا خیزند و پرده از چهره نفاق جهانی برداشته و رژیم های مستکبر جهان را منزوی و ویران کنند.

 

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: اسرائیل نماد پلید ترین و جنایتکارترین رژیم کودک کش و منفور جهان است و امت های مسلمان با استفاده از تمام امکانات و قدرت باید به نفع ملت های مظلوم و ستمدیده گام به میدان نهاده و انگیزه ای مضاعف برای مبارزه با مستکبران در قلوب آن ها ایجاد کنند.

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه اظهار داشت: حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس بارقه های امید را در دل مردم مظلوم فلسطین روشن نگاه داشته و رعب و وحشت بر پیکر رژیم صهیونیستی انداخته و پایه های حکومتی آن ها را متزلزل و سست می کند.

 

وی تأکید کرد: باید قاطعانه در مقابل آشوبگران جهانی که با ایجاد جنگ های مذهبی و فرقه ای و غصب خاک کشورهای ستمدیده به دنبال تأمین منافع خویش هستند ایستادگی کرد و اجازه نداد دشمنان در این تفرقه افکنی در جهان اسلام موفق شوند.

 

حجت الاسلام موسوی در پایان بیان داشت: طلاب و روحانیان نیز به منظور تجدید پیمان با آرمان های انقلاب و امام راحل (ره) و به عنوان یک تکلیف شرعی در این آوردگاه بزرگ حضور یافته و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد، امید است غریو این فریادها کاخ های پوشالی مستکبران را به لرزه درآورده و از اساس ویران کند./857/302/ب3

ارسال نظرات