۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۴۳۵۷۳۸
خطیب نمازجمعه بوشهر:

همه نهادهای حقوق بشری در جهان دست‌پرورده استکبار هستند

آیت الله صفایی بوشهری گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نشان اسلامت، ولایتمداری، بصیرت و پایداری از ارزش‌ها و اسلام‌ستیزی است و این حرکت در حمایت از اسلام و در مسیر انقلاب بودن، ولایتمدار بودن و بصیر بودن است.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بوشهر گفت: هدف رژیم اشتغالی، اشغال کردن سرزمین اسلامی فلسطین نیست بلکه یک پروژه استکبارستیزی و اشغال سرزمین‌های اسلامی در خاورمیانه است و مبارزه با قدس مبارزه با جبهه اسلام است.

 

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس نشان اسلامیت، ولایتمداری، بصیرت و پایداری از ارزش‌ها و اسلام‌ستیزی است و این حرکت در حمایت از اسلام و در مسیر انقلاب بودن، ولایتمدار بودن و بصیر بودن است.

 

خطیب نمازجمعه بوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسؤولان قوه قضائیه، بیان داشت: همه نهادهای حقوق بشری در جهان دست‌پرورده  استکبار هستند و کشورهای سرمایه‌گذار آن‌ها را هدایت و رهبری می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در فضای بین‌المللی هر جنایت و حرکتی علیه اسلام مشاهده کردید بدانید کار صهیونیسم است، ایجاد گروه‌های تکفیری، داعش و غیره در جهان نقشه استکبار و صهیونیسم است.

 

وی با بیان اینکه ان شاالله خواهیم دید با نابودی رژیم اشغالی قدس آمریکا هم نابود خواهد شد، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم فلسطین باید در سرنوشت خود تعیین تکلیف کنند، اما تنها راه نجات مسلمانان مبارزه با صهیونیسم است.

 

آیت الله صفایی بوشهری تأکید کرد: لازم است بنیه امنیتی و نظامی کشور را تقویت کنیم، سپاه و بسیج، دستگاه‌های امنیتی نظام یک ضرورت است و دولت باید تلاش کند و مردم حمایت کنند./846/201/ب2

ارسال نظرات