۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۴۳۸۰۸۸
آيت الله نمازي:

دوران سلطه آمريكايي ها به پایان رسیده است

آیت الله نمازی گفت: رهبري استثنائي و منحصر به فردي كه آمریکا بعد از جنگ جهاني دوم داشت در حال تغيير و رو به پايان است و آمريكا ديگر چيره و مسلط نيست و در موقعيتي نيست كه نظرات خود را به ديگران ديكته كند.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا دركاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي نماينده ولي فقيه دركاشان، امروز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه در مصلاي بقيه الله الاعظم كاشان، با اشاره به 23 تيرماه سالروز تخريب قبور مطهر ائمه بقيه(ع) چهار امام معصوم امام حسن مجتبي(ع) امام سجاد (ع) امام باقر(ع) و امام صادق(ع) درمدينه توسط وهابيت در 93 سال قبل درسال 1344 هجري قمري، گفت:  وهابيت پايه انهدام اسلام را در 93 سال قبل پايه ريزي كرد.

 

وي افزود: وهابيت فرقه جعلي و ساخته و پرداخته دست استعمار پير، انگلستان خبيث با تفكرات انحرافي و ضد اسلام، ضد اهل بيت(ع) و ضد شيعه است كه امروز با مديريت و رهبري صهيونيست جهاني، آمريكا و انگلستان و كشورهاي غربي بر عليه اسلام قيام كرده و در كشورهاي منطقه عراق، سوريه، بحرين و يمن انسان ها را بي رحمانه درو مي كنند.

 

آيت الله نمازي همچنين با اشاره به 23 تيرماه سالروز عمليات پيروزمندانه رزمندگان اسلام در سال 1361، يادآور شد: قبل از اجراي عمليات پيروزمند رمضان، ارتش صهيونيستي اسرائيل جنوب لبنان را اشغال كرد و در آن زمان، ترديد براي ادامه عمليات رزمندگان بر عليه ارتش صدام  به وجود آمد و گفته مي شد يگان هاي رزم ايران براي آزادي لبنان بايد به لبنان اعزام شوند.

 

وي نقش سازنده رهبري امام خميني(ره) را در لحظات حساس و سرنوشت ساز كشور يادآور شد و گفت: امام خميني(ره) به تمام ترديدهاي موجود آن زمان براي رفتن به لبنان و آزادي سرزمين هاي اشغالي لبنان پاسخ داد و گفت: راه قدس از كربلا مي گذرد، از اين رو رزمندگان بايد عمليات را بر عليه صدام ادامه دهند و بعد از آزادي عراق،  از كشور عراق به لبنان و قدس بروند.

 

نماينده ولي فقيه دركاشان ادامه داد: رزمندگان بعد از پيام امام راحل، عمليات رمضان بر عليه ارتش صدام را در 23 تيرماه سال 61 با رمز يا صاحب الزمان ادركني آغاز كردند و اين عمليات در 15 روز و 15 مرحله اجرا شد و رزمندگان اسلام ضربات سنگيني را بر ارتش صدام وارد كردند و سبب انهدام 1097 تانك و نفربرارتش صدام و كشته و زخمي شدن 7400 نفر از نيروهاي متجاوز صدام و اسارت 1315 نفر از نيروهاي صدام شد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبري در ادامه با اشاره به ارائه مجوز گردهمايي سازمان منافقين از سویدولت فرانسه، گفت: در اين گردهمايي كه برخي از نمايندگاني آمريكا و برخي از دولت هاي غربي شركت داشتند و سخنران آن تركي فيصل رئيس سابق سازمان امنيت و اطلاعات آل سعود بود، هدف مطرح كردن دشمنان ملت ايران بود.

 

آيت الله نمازي گفت: غربي ها به ويژه آمريكايي ها بعد از امضاي سند مذاكرات 1+5 برجام با اينكه سند برجام را امضاء كردند اما كوتاه نيامدند و شروع به جوسازي بر عليه جمهوري اسلامي ايران كردند و مكرر در تبليغات خود ايران را به بهانه حمايت از تروريسم محكوم مي كنند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبري يادآور شد: غربي ها و آمريكايي ها در حالي ايران را حامي تروريسم معرفي مي كنند كه خودشان از سازمان منافقين كه 17 هزار نفر از مردم ايران را تروركردند حمايت مي كنند.

 

به گفته وي، آمريكايي ها و غربي ها حمايت جمهوري اسلامي ايران از جوانان فلسطين و لبنان كه با سنگ در برابر تانك ها و رزه پوش هاي اسرائيل مقاومت مي كنند را حمايت ايران از تروريسم مي دانند.

 

آمريكايي ها تصور نمي كردند ارتش عراق قدرت آزادي فلوجه و موصل را داشته باشد

آيت الله نمازي در ادامه با اشاره به موفقيت هاي بسيج مردمي در جبهه هاي مختلف كشورهاي سوريه و عراق با تروريست هاي داعش، گفت: نيروهاي بسيج مردمي در كشورهاي عراق و سوريه ضربات سنگيني را به تروريست هاي داعش وارد كرده اند و ارتش عراق درحال آماده شدن براي آزاد سازي موصل است.

 

وي افزود: آمريكايي ها تصور نمي كردند ارتش عراق قدرت آزادي فلوجه و موصل را داشته باشد اما وقتي آنها متوجه قدرت ارتش عراق در مبارزه با داعش شدند ، وزير دفاع خود را سراسميه به عراق  فرستادند و در مذاكره با مسؤولان عراقي خواستار موافقت عراق براي حضور مستشاران آمريكا براي آزادي موصل شدند.

 

به گفته وي، برخي از مسولان عراق چاره به غير از موافقت نداشتند اما حزب الله عراق و بسيج عراق با حضور مستشاران آمريكا در عراق براي آزادي موصل مخالفت كردند، چرا كه هدف آمريكايي ها براي كمك به ارتش عراق در آزادي موصل اين است كه اين پيروزي را به نام خود ثبت كنند.

 

نماينده ولي فقيه دركاشان همچنين با اشاره به حمايت مردم بحرين از عيسي قاسم براي خارج كردن خانه رهبر شيعيان بحرين از محاصره ماموران دولت آل خليفه، گفت: نماينده صهيونيستي نيز در نطق خود در سازمان ملل درخواست نابودي حزب الله لبنان در جنوب لبنان شد و ادعا كرد، حزب الله لبنان قبلا 7  هزار موشك در اختيار داشته است، اما امروز بيش از 120 هزار موشك در اختيار دارد كه مي تواند با آنها اسرائيل را نابود كنند.

 

اسرائيل اگر دست از پا خطا كند، طي دو ساعت وجود نخواهد داشت  

وي با اشاره به تهديد دو سال قبل صهيونيست ها و فرمايش تاريخي رهبر معظم انقلاب در جواب تهديد صهونيست ها، گفت: رهبر معظم انقلاب دو سال قبل در جواب تهديدهاي صهيونيست ها فرمود، ارتش صيهونيستي بداند، اگر دست از پا خطا كند، طي دو ساعت اسرائيلي وجود نخواهد داشت.  

 

آيت الله نمازي همچنين با اشاره به مصاحبه اخير، برژينسكي مشاور اسبق امنيت ملي كاخ سفيد دوره رياست جمهوري جيمي كارتر مبني بر اينكه حمله آمريكا به عراق اشتباه بوده است، گفت: رهبري استثنائي و منحصر به فردي كه آمریکا بعد از جنگ جهاني دوم داشت در حال تغيير و روبه پايان است و آمريكا ديگر چيره و مسلط نيست و در موقعيتي نيست كه نظرات خود را به ديگران ديكته كند.

 

به گفته وي، رهبر معظم انقلاب در فرمايشات خود مكرر اشاره كرد، آمريكايي ها  بدانند دوران سلطه تمام شده است و امروز آمريكايي ها نمي توانند سياست هاي خودشان را به ملت ها ديكته كنند.

 

نماينده ولي فقيه در كاشان ادامه داد: يك موسسه تحقيقاتي معتبر آمريكايي گزارش داده است، داعش طي 18 ماه گذشته بخش زيادي از قلمرو تحت كنترل خود را در عراق و سوريه از دست داده است و در آينده نيز به زير ساخت هاي كشورهاي غربي حمله خواهد كرد، و اين همان  وعده و بشارت قرآن است كه خداوند در آيه 43 سوريه فاطر بشارت داده است كه  توطئه دشمنان نهايتا به خود آنها بازگشت خواهد كرد./1307/201/ب2

ارسال نظرات