۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۳۹۰۷۸
مدیر مدرسه علمیه خواهران پلدختر خبر داد؛

اعزام ۸۵ طلبه مدرسه علمیه الزهرا به اردوی فرهنگی زیارتی مشهد

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر از برگزاری اردوی زیارتی فرهنگی مشهد مقدس، ویژه طلاب و کادر حوزه این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا 85 طلبه خواهر به این اردو اعزام می شود.
اعزام طلاب به مشهد

اعظم آزادبخت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 85 نفر از طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر همراه با کادر این مدرسه به اردوی زیارتی فرهنگی مشهد مقدس اعزام می شوند.

 

وی ارتقای سطح معنویت طلاب را از جمله اهداف برگزاری این اردوی زیارتی فرهنگی عنوان کرد و افزود: در طول این اردو برنامه های فرهنگی برای طلاب در نظر گرفته شده است.

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر خاطرنشان کرد: طلاب این مدرسه در طول این سفر یک شب نیز در قم و جمکران حضور خواهند داشت.

 

فعالیت تبلیغی 40 طلبه پلدختر در عرصه فرهنگی

آزادبخت در ادامه از فعالیت تبلیغی طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر خبر داد و گفت: 40 نفر از طلاب این مدرسه توانایی بالایی در عرصه تبلیغی دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه خواهران پلدختر با کمیته امداد، اوقاف، تبلیغات اسلامی، بهزیستی، دانشگاه ها و مدارس این شهرستان در زمینه فعالیت های تبلیغی همکاری چشمگیری دارد.

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر اعزام طلاب به اردوهای جهادی، راهیان نور با همکاری سپاه، فعالیت طلاب در طرح فلاح به همکاری کمیته امداد و بهزیستی پلدختر، سخنرانی خواهران طلبه در دانشگاه ها و اقامه نماز در مدارس را از جمله فعالیت های تبلیغی مبلغان حوزه علمیه پلدختر عنوان کرد.

 

وی در ادامه یادآور شد: 20 نفر از فارغ التحصیلان و طلاب مدرسه علمیه خواهران پلدختر برای حضور در مدارس علمیه و به همکاری آموزش و پرورش این شهرستان فعالیت دارند.

 

آزادبخت عنوان کرد: با همکاری تبلیغات اسلامی نیز طلاب ساکن روستاها در این مدرسه، در مناطق روستایی حضور داشته و پاسخگوی مسائل شرعی، شبهات و فعالیت در عرصه فرهنگی و آموزش قرآن هستند.

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر در پایان با اشاره به این که هر سال این مدرسه در عرصه تبلیغ به عنوان مدرسه ای فعال در سطح شهرستان ها معرفی می شود، افزود: در این راستا 20 نفر از طلاب این مدرسه از سوی کمیته امداد پلدختر به کربلا اعزام شده اند./9459/302/ب2

ارسال نظرات