۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۴۴۱۶۲۲
مدیر کل کمیته امداد فارس خبر داد؛

اعزام ۱۲۰ طلبه استان فارس به عتبات عالیات

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس از اعزام ۱۲۰ نفر از طلاب علوم دینی (طرح سفیران فرهنگی) در قالب ۳ کاروان به زیارت عتبات عالیات خبر داد.
عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، محمد بذرافشان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع طلاب تحت حمایت اعزامی به عتبات عالیات گفت: امیدواریم زائران از این سفر معنوی به نحو مطلوب بهره گیرند.

 

وی با اشاره با اثرات مثبت و تقویت معنویت در طلاب گفت: ایجاد سفرهای زیارتی و معنوی تاثیر بسیار مفیدی در ارتقای معنویت و تقویت روحیه دینی در طلاب دارد، چنانکه امسال در کنار سفر مشهدمقدس برای طلاب، اعزام طلبه به عتبات عالیات را هم در برنامه های فرهنگی کمیته امداد داشتیم.

 

بذرافشان هدف از برگزاری این اردوهای زیارتی را تقویت باورهای دینی وآشنایی مددجویان با سبک زندگی اسلامی وسیره معصومین (ع)، آشنایی با واقعیت تاریخی عاشورا ،قیام امام حسین (ع) دانست وافزود: تقویت باورهای دینی از مهم ترین اهداف کمیته امداد است که این مهم با حضور طلاب علوم دینی در خانواده های تحت حمایت تحقق می یابد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان فارس تصریح کرد: برنامه اعزام مددجویان به سفرزیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس از اهم برنامه های فرهنگی امداد است و امید داریم با کمک خیران و منابع امدادی همه مددجویان از آن بهره مند شوند.

 

وی ضمن اشاره به برکات و فضیلت های زیارت امام حسین (ع) و حرم معصومین (ع) افزود: اعتبارات این سفر معنوی از منابع امدادی وخیرین تامین شده است./102/919/ب1

ارسال نظرات