۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۴۴۳۹۹۶

لغو قرار شهدای جاجرود به دلیل وضعیت نامناسب مزار شهید + تصویر

افتتاح قرار شهدای محله جاجرود در پنجشنبه 21 مردادماه، به دلیل وضعیت نامناسب مزار شهید مدافع حرم، به هفته آینده موکول شد.
مزار شهدا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دفاع پرس، پنجشنبه 21 مردادماه بنا بود تا قرار شهدای محله جاجرود با حضور اهالی، جوانان و خانواده شهدای مدافع حرم این شهرستان برگزار شود؛ اما به دلیل وضعیت نامناسب مزار شهید مدافع حرم افغانستانی، «محمد دین مظفری» این قرار به هفته آینده و پس از ساماندهی مزار شهید موکول شد.

مزار این شهید در شرایطی به حال خود رها شده است که هیچ نشانه و یا بنری برای تشخیص مزار از خاک‌های اطراف تعبیه نشده. پیکر شهید محمد دین مظفری 24 تیرماه امسال با حضور مردم و مسئولین در سعیدآباد جاجرود تشییع و به خاک سپرده شد.

 چندی پیش نیز سنگ مزار شهیدان عبدالله توحیدی و محمد محمدی از مدافعان افغانستانی لشکر فاطمیون در سوریه با پیگیری مردم و فعالین شهرستان جاجرود و گروه قرار شهدا نصب شد. تا قبل از این اقدام مزار این دو شهید بدون نام و نشان خاصی تنها با قرار دادن چوب خشک و علف نشانه‌گذاری شده بود. بعد از قرار دادن بنری از سوی اهالی محل بر سر مزار شهدا، مسئولین اقدام به نصب سنگ مزار کردند. شهیدان عبدالله توحیدی و محمد محمدی از مدافعان افغانستانی حرم آل‌الله، فرودین و اردیبهشت ماه امسال به شهادت رسیدند و پیکر آنان در شهرستان جاجرود به خاک سپرده شد./978/د101/ی

ارسال نظرات