۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۴۴۶۱۴۹
محسن رضایی:

دولت پاسخ مناسبی برای مشکلات ارائه کند

رضایی تصریح کرد: مدیران کشور باید پاسخ درستی برای مقام معظم رهبری در خصوص رفع مشکل بیکاری، گرانی و مشکلات اجتماعی داشته باشند؛ چرا باید این تعداد جوان تحصیلکرده بیکار داشته باشیم.
محسن رضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در یادواره شهدای گمنام خوشواش از توابع بخش امامزاده عبدالله(ع) آمل اظهارداشت: شهدا از مقام ارزشمندی برخوردار هستند و شهدای مدافع حرم نیز با مقاومت و ایستادگی خود زمینه ساز امنیت برای ما شدند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در جایگاه والایی قرار دارد که بسیاری از کشورهای آزادی خواه جهان در حال الگوگیری از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

رضایی ادامه داد: ملت ایران اسلامی همواره به نحوی شایسته در صحنه ها حضور دارد که لطف حضرت حق به نحوی شایسته شامل حال ما می شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارداشت: آل سعود در حال سقوط به عمق جهنم بوده و برای تحقق اهداف و خواسته های خود هزینه های بسیاری صورت می دهند.

وی با بیان این که مقاومت فلسفه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: داعش جنایت های بسیاری صورت می دهد و حتی این کارهای ناشایست را به تصویر هم می کشند.

رضایی ادامه داد: رویکرد دشمنان در راستای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما در برابر آن هایی به مقاومت پرداختیم که تجاوز به مظلومان را افتخاری برای خود می دانند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارداشت: آمریکا امروز نمی خواهد به صورت مستقیم مقابل ایران قرار گیرد و هزینه هایی را در این راستا بدهد؛از این رو دشمنان تلاش دارند با سرمایه آل سعود فاز جدیدی از جنگ اسلام با اسلام را صورت دهند.

وی افزود: ضرورت دارد در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشته و رهنمودهای گرانقدر مقام معظم رهبری را عملیاتی کنیم که باید در فناوری های مختلف به نحوی شایسته حضور داشته باشیم.

رضایی ادامه داد: مدیران کشور باید پاسخ درستی برای مقام معظم رهبری در خصوص رفع مشکل بیکاری، گرانی و مشکلات اجتماعی داشته باشند؛ چرا باید این مقدار جوانان تحصیل کرده بیکار داشته باشیم.

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام اظهار داشت: پیشرفت اقتصادی کشور نیازمند بهره گیری از ظرفیت های نسل جوان جامعه است که باید در این عرصه کوشا باشیم.

رضایی ادامه داد: جوانان ما سرمایه های ارزشمندی هستند که می توانیم با بهره گیری از آنان در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به توفیقات ارزشمند و گرانقدری دست پیدا کنیم.

وی افزود: ضرورت دارد رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار داده و اهتمام والا و شایسته ای در این مسیر داشته باشیم و سخنان رهبرمان را به جان و دل بخریم./1314/پ202/ج

ارسال نظرات