۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۴۸۱۲۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسؤولان در جهت رفع مشکلات دانشگاه‌ها حرکت کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر علم به صورت تئوری انجام شود فایده‌ای برای دانشجو ندارد، گفت: مسؤولان باید در جهت رفع مشکلاتی که در دانشگاه‌ها وجود دارد گام‌های موثری را بردارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار رئيس و اعضای هيأت علمی آموزشكده ابن حسام بيرجند، اظهار داشت: داشتن علم همراه با عمل یکی از امتیازاتی است که در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای وجود دارد، اگر علم با عمل باشد ثابت می‌ماند.

وی با بیان اینکه مسؤولان زمینه کارآفرینی را فراهم کنند، گفت: یکی از امتیازات دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای این است که دانشجویان کارآفرین را تحویل جامعه می‌دهد، فارغ‌التحصیلان بسیاری از رشته‌ها جویای کار هستند که این دانشگاه ها توانسته‌اند دانشجویانی با تخصص را وارد بازار کار کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر علم به صورت تئوری انجام شود فایده‌ای برای دانشجو ندارد، افزود: مسؤولان باید در جهت رفع مشکلاتی که در دانشگاه‌ها وجود دارد گام‌های موثری را بردارند و مسؤولان باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند تا مشکلات مردم رفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید از لحاظ عقل به علم جهت بدهیم و اگر به علم جهت داده نشود ضرر خواهد داشت، تصریح کرد: هرچند دشمنان امروزه در زمینه‌های علمی وضعیت خوبی دارند اما به دلیل اینکه این علم همراه با ایمان نیست می‌بینیم به هیچ‌کسی رحم نمی‌کنند و تعداد زیادی از مردم را به خاک و خون می‌کشند./202/880/ب1

ارسال نظرات