۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۴۴۸۵۱۹
بیستم شهریورماه صورت می گیرد؛

برگزاري اجلاسيه ائمه جمعه مازندران در شهرستان گلوگاه

امام جمعه گلوگاه از برگزاري اجلاسيه ائمه جمعه استان مازندران در شهرستان گلوگاه خبر داد و گفت: اين همايش روز شنبه بیستم شهريور ماه برگزار مي شود.
امام جمعه گلوگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه، حجت الاسلام سيد ابراهميم ميراحمدي، امام جمعه گلوگاه امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری اجلاسیه ائمه جمعه استان بیستم شهريور ماه به میزبانی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در اين مراسم آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سيد رضا تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور،  استاندار  و مسؤولان استاني و شهرستاني حضور دارند.

حجت الاسلام ميراحمدي با اشاره به این که این همایش با هدف تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برگزار می شود، ادامه داد: در اين گردهمايي سعي داريم تا دغدغه هاي مختلف در اين بخش اقتصاد مقاومتي مورد تحليل قرار گيرد.

امام جمعه گلوگاه ادامه داد: علما و روحانیان همواره در صف مقدم تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هستند و در اين راستا هم اين گردهمايي با هدف نهادينه كردن شعار سال در دستور كار قرار گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: همه ساله اجلاسیه هاي مختلف با حضور ائمه جمعه سراسر مازندران با محوریت مسائل روز کشور برگزار می شود تا مسائل مختلف بررسي و اثرگذاری ها در مسائل مختلف تحليل شود.

حجت الاسلام ميراحمدي اظهار داشت: استفاده از توان بالاي ائمه جمعه و گفتمان سازي هاي مختلف در بين اقشار مختلف و به ویژه در بين نسل جديد، مسأله مهمي است كه اميدواريم با همه توان وارد ميدان عمل شده و نقش مهمي در تحقق شعار سال ايفا شود.

امام جمعه گلوگاه، بهره گیری از توان و ظرفیت ائمه محترم جمعه جهت  اجرای دقیق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای توسعه و پیشرفت کشور و استان را از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این اجلاسیه دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تفکر اقتصاد مقاومتي يک تدبير هوشمندانه است تا مديران ارشد اقتصادي را از غفلت ايجادشده در بخش اقتصاد برهاند، بیان داشت: در واقع می توان سیاست های اقتصاد مقاومتی را مکمل جهاد اقتصادی دانست.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اقتصاد مقاومتی یک چشم انداز بلند ملت پیش روی اقتصاد ایران است، بیان داشت: از آنجایی که اقتصاد کشورمان همواره مورد هجوم دشمنان انقلاب بوده است بهترین راه مقابله با این توطئه های اقتصادی تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه گلوگاه تحقق عملی اقتصاد مقاومتی را نیازمند عزم ملی و مدیریت جهانی در کشور دانست و گفت: دولت و ملت باید با همدلی و همزبانی در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در این باره گام بردارند.

حجت الاسلام میراحمدی با بیان این که دشمن در چند دهه اخیر همواره با ابزارهای اقتصادی تلاش کرده تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را از مسیر رشد و تعالی منحرف کند، تصریح کرد: اما در سایه ایستادگی و مقاومت ملت ایران همه توطئه های دشمنان خنثی شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که اقتصاد مقاومتی نیازمند اقدام و عمل است، تصریح کرد: نباید گذاشت اقتصاد مقاومتی به یک موضوع تزئینی در محافل تبدیل شده و برخوردی نمادین با این موضوع مهم شود.

امام جمعه گلوگاه رمز پیروزی و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی را وحدت و همبستگی در سایه رهنمودهای ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: کلام نافذ مقام معظم رهبری همواره عامل وحدت و همدلی در کشور است.

حجت الاسلام میر احمدی با اشاره به این که تحقق اقتصاد مقاومتی عامل پیشرفت و توسعه نظام اسلامی می شود، بیان داشت: مقام معظم رهبری همواره بر این امر مهم و اساسی توجه دارند که باید تلاش های شایسته ای در این راستا صورت گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند برنامه ریزی مدون و شایسته ای از سوی مدیران است، گفت: نیاز است تا حرکت ها و اقدامات شایسته ای برای ترویج و بهره گیری از اقتصاد مقاومتی در جامعه صورت گیرد.

امام جمعه گلوگاه با اشاره به این که دولت و مجلس نقش مهمی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دارند، تصریح کرد: نیاز است تا حمایت از صنایع و کالاهای داخلی به نحوی شایسته در دستور کار همگان قرار گیرد.

حجت الاسلام میر احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که قرارگاه نمازجمعه بسترساز تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: نمازجمعه قرارگاه و فرماندهی آن با امام جمعه است که می توانیم در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی گامهای خوبی برداریم.

استاد حوزه علمیه مازندران، نماز جمعه را پشتوانه محکمی براي نظام در پيشبرد آرمان های انقلاب اسلامي دانست و تصریح کرد: نماز جمعه يکي از برکات و ثمرات انقلاب اسلامي است و به تعبير امام راحل دژي محکم و نمايشي از قدرت سياسي و اجتماعي اسلام است که بايد هر چه شکوهمندتر و پر محتواتر اقامه شود./1317/202//ب2

ارسال نظرات