۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۴۴۸۸۰۱
همزمان با سراسر کشور؛

تظاهرات مردم بوشهر در محکومیت آل سعود و آل خلیفه برگزار شد

نمازگزاران بوشهر امروز پس از اقامه نماز دشمن شکن و عبادی سیاسی جمعه با حضور گسترده و پرشور، اعتراض و خشم انقلابی، نفرت و انزجار خود را از این اقدامات غیر انسانی و ضد حقوق بشری اعلام کردند.
راهپیمایی مردم بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر مراسم تظاهرات سراسری محکومیت علیه جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل سعود و آل خلیفه و پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از رهبری و مرجعیت بزرگ دینی بحرین، آیت الله شیخ عیسی قاسم و همچنین گرامیداشت یاد شهدای منا همزمان با سراسر کشور و در بیش از 850 میعادگاه نماز جمعه همزمان در بوشهر از مصلی جمعه به سمت میدان قدس پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه برگزار شد.

نمازگزاران بوشهر امروز پس از اقامه نماز دشمن شکن و عبادی سیاسی جمعه با حضور گسترده و پرشور، اعتراض و خشم انقلابی، نفرت و انزجار خود را از این اقدامات غیر انسانی و ضد حقوق بشری اعلام کرده و «مرگ آل سعود و آل خلیفه» را فریاد زدند و بدون توجه به شرایط جوی و گرمای بالای 40 درجه تابستانی به خیابان آمدند و فریاد دفاع از مظلوم سر دادند.

این راهپمایی که از مصلای امام خمینی(ره) تا میدان قدس برگزار شد صحنه حضور اقشار مختلف مردم اعم روحانیان، دانشجویان، مسؤولان و مردم و... بود؛ راهپیمایان بوشهری از همه جای نقاط شهر خود را به سمت میعادگاه نماز جمعه رسانده بودند تا یاری گر چشم انتظارانی در آن سوی مرزهای جغرافیایی این سرزمین باشند.

مردم نمازگزار با در دست داشتن دست نوشته هایی با مضمون «آل سعود شجره ملعونه»، «آل سعود شجره خبیثه» و «مرگ بر آل خلیفه» جنایات رژیم کودک کش سعودی و نیز دستگیری آیت الله شیخ عیسی قاسم به دست آل خلیفه را محکوم کردند.

در این راهپیمایی که کودک و جوان، نوجوان و کهن سال حضور داشتند مردم هم صدا شعارهای«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر آل سعود و آل خلیفه» را کوبنده سر دادند تا خشم و انزجار خود را از جنایات آین دو رژیم منحوس به جهانیان اعلام بدارند.

«آمریکای جنایتکار دست از جنایت بردار»، «آل سعود بی دین است، یمن در خاک و خون است» و «مرگ بر آل سعود خائن» از دیگر شعارهایی بود که از سوی نمازگزاران سر داده شد.

گفتنی است، در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای در محکومیت جنایات آل سعود و آل خلیفه قرائت شد./833/203/ب2

ارسال نظرات