۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۴۴۹۳۲۷
امام جمعه موقت همدان:

برخی مسؤولان با اظهارنظرهای سخیف آب به آسیاب دشمن می ریزند

حجت الاسلام موسوی با اشاره برخی از اظهار نظرهای دشمن شاد کن از سوی مسؤولان، گفت: امروز در شرایط حساسی قرار داریم و نباید افراد با سخنان بیهوده فضای کشور را برای اظهار نظر دشمنان مهیا کنند.
سید هاشم موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سیدهاشم موسوی استاد حوزه علمیه و امام جمعه موقت همدان امروز در خطبه های نماز عید سعید قربان با اشاره به جایگاه بندگی اظهار داشت: عید سعید قربان مصداق بارز بندگی در درگاه حق تعالی است و کسانی که به این حقیقت دست یافته اند سعادت مند هستند.

وی با بیان این که مفاهیم قرآنی باید مورد توجه قرار گیرد ابراز داشت: اولی الناس به معنای کسانی است که از پیامبر(ص) و امام علی(ع) در سیره و مکتب پیروی کرده اند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه خاطرنشان کرد: اهمیت ولایت به حدی است که تبعیت از آن بر همه افراد لازم و ضروری است و در همه امور کلام اول و آخر از زبان ولی باید بیرون بیاید.

وی با اشاره به جایگاه حضرت ابراهیم خلیل الله(ع) تصریح کرد: حضرت ابراهیم(ع) تمام هستی خود را برای خداوند تقدیم کرد و خداوند نیز به جایگاه رفیعی عنایت کرد و او را خلیل خود قرار داد.

استاد حوزه علمیه همدان به مرز تبعیت از ولایت اشاره کرد و گفت: تبعیت از ولایت حد ومرز نمی شناسد، اما برخی تا زمانی با ولایت و لی فقیه هستند که به دنیای آنان خدشه و خللی وارد نشود.

وی افزود: نظام اسلامی ایران از جمله ملت هایی است که تمام دارایی خود را از ولایت دارد و همه چیز خود را فدای ولایت می کند و این در حالی است که ولایت مداری برخی افراد به میز انها بستگی دارد.

حجت الاسلام موسوی تمسک به اهل بیت(ع) و معارف قرآن را راه نجات و رستگاری افراد توصیف کرد و گفت: تا زمانی که جامعه به روحانیت صالح اعتماد و از ولی فقیه تبعیت کند هیچ مشکلی برای کشور به وجود نخواهد آمد.

وی داعش را زاییده تفکر اسلام منهای ولایت توصیف کرد و افزود: امروز دشمن تمام تمرکز خودرا برای انحراف جوانان انجام داده است و لازم است که ملت های مسلمان هوشیار بوده و ملعبه دست دشمنان قرار نگیرند.

امام جمعه موقت همدان اظهار داشت: برخی آقایان در کشور باید به دنبال مشتری جمع کردن برای حرف های خود نباشند و تفکر و تعقل به دنبال مصالح ملی و اتحاد کشور باشند.

وی با اشاره برخی از اظهار نظرهای دشمن شاد کن از سوی مسؤولان گفت: امروز در شرایط حساسی قرار داریم و نباید افراد با سخنان بیهوده فضای کشور را برای اظهار نظر دشمنان مهیا کنند./201/979/ب1

ارسال نظرات