۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۴۴۹۵۴۷
مسؤول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی:

تشیع لندنی به دنبال فراموشی فلسفه غدیر در جامعه است

نقیب گفت: نهایت تلاش فرقه افراطی شیرازی و تشیع لندنی فراموشی فرهنگ غدیر و انحراف در مسیر عزاداریهای شیعیان است.
سیدمسعود نقیب، رییس سازمان بسیج رسانه سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سیدمسعود نقیب، مسؤول سازمان بسیج رسانه سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جلسه مشترک شورای اداری و کارگروه امر به معروف و نهی از منکر بسیج رسانه استان در تبریز اظهار داشت: شیعه لندی و فرقه شیرازی نهایت تلاش خود را برای انحراف در اعتقادات اصیل مکتب تشیع دارد.
وی با بیان این‌که نهایت تلاش این فرقه ضاله و افراطی فراموشی فرهنگ غدیر و انحراف در مسیر عزاداری‌های شیعیان است، خاطرنشان کرد: استقبال از ماه محرم و بی‌توجیه به عید سعید غدیر که با هویت شیعه گره خورده است، از جمله اقدامات انحرافی تشیع لندنی در طول سالیان گذشته بوده است.
نقیب با بیان این‌که رسانه‌های وابسته به غرب و رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم، غیرمستقیم فرهنگ عاشورا، انتظار و ولایت فقیه را مورد هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: پیگیری مسائل قوم‌گرایانه در عزاداری‌های حسینی نیز جزء اهداف شوم اتاق‌های فکر وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
مسؤول سازمان بسیج رسانه سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که دشمن با سوء استفاده از احساسات پاک ملت ایران نسبت به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اقدام به تخریب و تحریف در محافل مذهبی کرده است، گفت: شیعه‌ لندنی و فرقه‌ی شیرازی با سیاه پوش کردن شهر پیش از غدیر زمینه را برای مخدوش کردن باورهای شیعی و اسلامی فراهم می‌کنند.
وی با اشاره به وضعیت امروز جامعه و هجمه‌های گسترده غربی‌ها به ویژه مثلث شوم صهیونیسم، وهابیت و انگلیس علیه نظام و ولایت فقیه اظهار داشت: نوک تیز پیکان حملات رسانه‌ای و تخریبی دشمنان متوجه انقلاب و مقدسات اسلامی است، غفلت از مواضع دشمنان هیچ‌گاه جایز نیست.
نقیب ادامه داد: دشمنان استکباری و صهیونیستی نظام اسلامی از همه ابزارها و تجهیزات رسانه‌ای خود در جهت پیشبرد اهدافشان استفاده می‌کنند، ما نیز در داخل کشور باید با همه تجهیزات رسانه‌ای و قدرت نفوذ خود اجازه ندهیم دشمن ارزش‌ها و اصول محکم انقلاب و نظام اسلامی را خدشه‌دار کند.
گفتنی است، این نشست که با حضور مدیران روابط عمومی برخی ادارات دولتی، سرپرست تعدادی از مطبوعات و خبرگزاری‌ها مستقر در استان و همچنین شورای اداری بسیج رسانه سپاه عاشورا همراه بود، به میزبانی شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد./202/935/ب1

ارسال نظرات