۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۴۴۹۷۵۸
مسؤول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی:

هنرمندان بسیجی کشور جنایات تکفیری در منطقه را افشاگری می کنند

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی گفت: هنرمندان بسیجی کشور در هشتمین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی در موضوعات مختلفی از جمله سبک زندگی اسلامی، شهدای مدافع حرم و افشای جنایات تکفیری در منطقه فعالیت خواهند کرد.
سازمان بسيج هنرمندان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، هادی هاشمی، مسؤول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری هشتمین جشنواره کشوری هنرهای تجسمی بسیج به میزبانی تبریز خبر داد و اظهار داشت: سبک زندگی اسلامی، حقیقت در ساحت هنر، حماسه اقتصادی، شبکه ها مجازی و فرصت ها و تهدیدها از جمله موضوعات محوری جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: پاسداران حریم و حرم، افشای جنایات تکفیری ها، کربلا میقات عاشقان حقیقت، وحدت اسلامی همبستگی و حسن همجواری، بیداری اسلامی، بازخوانی آرمان های اسلامی، فرهنگ حجاب و عفاف، شادی و نشاط مادی و معنوی، مذمت ویژگی های زشت بصری، جلوه های کار و تلاش و اسراف و مصرف زدگی از دیگر محورهای این جشنواره هستند.

هاشمی با اشاره به این‌که آثار برتر و راه یافته بخش مسابقه این جشنواره 27 تا 30 شهریور ماه جاری در فرهنگسرای الغدیر به نمایش گذاشته می شود و هیأت داوران اثرات برتر را انتخاب و معرفی خواهند کرد، گفت: افتتاحیه این جشنواره 28 شهریور و در کنار گلزار شهدا در وادی رحمت تبریز برگزار خواهد شد.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که مراسم اختتامیه نیز 29 شهریور همراه با تجلیل از هنرمندان برتر به پایان خواهد رسید، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره تجلی حقیقت و زیبایی است، چراکه هنری دارای ارزش است که بتواند در تعالی فرهنگ جامعه تاثیرگذار باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت دبیرخانه این جشنواره کشوری در تبریز اظهار داشت: از هر استان 15 اثر به بخش کشوری راه یافته که از مجموع 210 هنرمندی که به این جشنواره اثر فرستاده بودند آثار 149 هنرمند پذیرفته شده و در بخش داوری شرکت داده می شود.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی اعلام کرد: در مجموع 181 اثر در بخش های کاریکاتور، طراحی و نقاشی، گرافیک و نگارگری به بخش مسابقه ای این جشنواره راه یافته اند که در روز اختتامیه صاحبان آثار برگزیده مورد تجلیل قرار خواهند گرفت./935/202/ب2

ارسال نظرات