۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۴۵۰۱۵۲
رییس دفتر جامعه مدرسین:

امنیت ایران مدیون درایت های رهبر معظم انقلاب است

حجت الاسلام ابراهیمی با تأکید بر این که ما امروز در شرایط حساسی قرار داریم، گفت: بعد از روی کارآمدن گروه های تروریستی در کشورهای منطقه همه این مناطق نا امن شده اند، ولی کشور اسلامی ما با حول و قوه الهی و درایت های رهبر معظم انقلاب در امنیت کامل قرار دارد.
ابراهیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی ابراهیمی شامگاه جمعه در گردهمایی طلاب و فضلای شهرستان زرند کرمان که در حسینیه نورالائمه خیابان کوثر برگزار شد، با اشاره به ایام الله عید غدیر خم به ذکر فضائل امیرمؤمنان(ع) پرداخت و اظهار داشت: برای همه ما افتخار بزرگی است که پیرو مکتب امامی هستیم که یکی از اصلی ترین اسباب خلقت به شمار  می رود.

طلاب با مسائل روز آشنا باشند

رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با بیان این که طلبه ها نباید از مسائل روز جامعه دور باشند، افزود: این مسأله یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است که طلاب در کنار تحصیل علوم دینی و تبلیغ از مسائل سیاسی باخبر باشند ولی سیاست زده نیز نشوند.

وی با تأکید بر این که ما امروز در شرایط حساسی قرار داریم، ابراز داشت: الان می بینیم بعد از روی کارآمدن گروه های تروریستی از جمله داعش در کشورهای منطقه این کشورها به مناطقی نا امنی تبدیل شده است که البته کشور اسلامی ما با حول و قوه الهی و درایت های رهبر معظم انقلاب در امنیت کامل است، در این میان نباید از فعالیت های ارگان های بزرگی همچون سپاه پاسداران غافل باشیم.

ناکامی عربستان در یمن

وی در ادامه به اوضاع کشورهای منطقه از جمله یمن اشاره و خاطرنشان کرد : ما امروز می بینیم دولت منفور عربستان هیچ کاری را در یمن از پیش نبرده و تنها هنرش بمباران مدارس، بیمارستان ها، خانه ها و مساجد است و به شکر خدا دولت یمن و حوثی ها ابتکار عمل را به دست گرفته اند.

رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: سیدحسن نصرالله نیز در دیداری که چندی پیش با ایشان داشتیم گفتند که اوضاع کشورهای اسلامی رو به بهبودی است و ایشان ابراز امیدواری کردند که به زودی کشورهای منطقه به پیروزی نهایی رسیده و از لوث تروریست ها پاک خواهد شد./1330/پ203/ج1

ارسال نظرات