۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۴۵۰۴۱۴
با شرکت طلاب و روحانیان؛

دوره آموزش تخصصی مدرسان نماز در خراسان شمالی برگزار شد

دوره آموزش تخصصی مدرسان ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی با شرکت طلاب و روحانیان خواهر و برادر دارای مدارک حوزوی سطح دو و بالاتر در بجنورد برگزار شد.
دوره آموزشی مدرسان نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، امروز و به همت ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی، دوره آموزش تخصصی مدرسان ستاد اقامه نماز استان با حضور طلاب علوم دینی خواهر و برادر که دارای مدرک تحصیلی حوزوی سطح دو و بالاتر بودند، در بجنورد برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضا احمدی‌فرد، رییس ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی در مورد این دوره، اظهار کرد: دوره آموزش تخصصی مدرسان ستاد اقامه نماز استان با هدف آموزش شیوه‌های تدریس موضوعات مرتبط با برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز، به مدت یك روز در بجنورد برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: در این دوره آموزشی یک‌روزه، بیش از 25 نفر از مدرسان دوره‌های آموزشی ستاد اقامه نماز شامل طلاب و روحانیان خواهر و برادر دارای مدرک تحصیلی حوزوی سطح دو و بالاتر، با آخرین روشهای تدریس و كلاس داری موضوعات مرتبط با برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز آشنا شده و مورد ارزیابی قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام احمدی‌فرد خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با مدیریت مركز تخصصی نماز قم و با حضور حجت‌الاسلام رودبارانی، استاد این مركز برگزار و در پایان دوره، مدرسان مورد امتحان و سنجش واقع شدند و به آنها گواهی مركز تخصصی نماز اعطا شد.

رییس ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز استان، اضافه كرد: با توجه به حجم بالای برنامه‌های اجرایی این ستاد در حوزه فرهنگ و آموزش، حضور و فعالیت مدرسان باسواد و علاقه‌مند به موضوع، ضروری است كه این مهم با اجرای چنین برنامه‌های آموزشی میسر و مقدور می‌شود./9314/203/ب2

ارسال نظرات