۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۴۵۱۵۵۱
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

پروژه نفوذ دشمنان با آگاهی نسل جوان ناکام خواهد ماند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند کسب بصیرت ولایی برای مقابله با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام هستیم.
محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمداسماعیل سعیدی، نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان فردوسی تبریز با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، اظهار داشت: امروز شاهد آغاز سال تحصیلی جدید توأم با امنیت هستیم که این نعمت امنیت را مدیون شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز هستیم.

وی با بیان این‌که امنیت و آرامش مطلق حاکم بر کشور نشأت گرفته از مجاهدت شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در عراق و سوریه است، خاطرنشان کرد: قدرشناسی از نعمت امنیت تنها با ولایت‌مداری در تمامی عرصه‌ها ممکن خواهد بود، باید دانست که اوج تلاش دشمنان در راستای جدایی میان امام و امت متمرکز شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به این‌که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند کسب بصیرت ولایی برای مقابله با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام هستیم، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تذکر داده‌اند، دشمنان به دنبال نفوذ در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و حتی علمی کشور هستند.

سعیدی با اشاره به این‌که پروژه نفوذ دشمنان و استکبار جهانی با آگاهی و هوشیاری نسل جوان جامعه ناکام خواهد ماند، تصریح کرد: دشمنان زخم‌خورده نظام با شکست در عرصه‌های نظامی امروز به جنگ نرم و فرهنگی روی آورده‌اند، هرگونه غفلت و موضع انفعالی در این عرصه آثار جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که امروز به آخرین پیشرفت های علمی، تکنولوژی و نظامی دست یافته ایم، اظهار داشت: برای حل مشکلات اقتصادی هم باید همت کنیم که نسخه اقتصاد مقاومتی اگر با تدبیر اجرا شود بهترین تدبیر است.

وی با بیان این‌که رهبر انقلاب خواستار اقدام و عمل جدی مسؤولان نظام در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند، گفت: یکی از مؤلفه‌های تحقق این توصیه رهبری توجه به اقتصاد دانش‌بنیان است، که این امر بدون توجه به ارتقای کیفی سطح آموزش در مدارس و دانشگاه ها میسر نخواهد بود.

سعیدی در پایان با بیان این‌که نظام آموزشی کشور بایستی همگام با پیشرفت‌های علمی دنیا به‌ روز رسانی شود، افزود: قدمت مراکز علمی و آموزشی در تبریز به ده‌ها سال پیش بازمی گردد، چنانکه دبیرستان فردوسی از نظر علمی و پرورش بزرگان علم و هنر همواره مایه افتخار تبریز و آذربایجان است و امروز در دومین سده فعالیت خود قرار دارد./935/202/ب2

 

ارسال نظرات