۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۴۵۳۰۸۸
معاون محتوایی مؤسسه تبیان:

اپلیکیشن «تکیه» جامع موضوعات محرم طراحی و اجرا شده است

معاون محتوایی مؤسسه تبیان گفت: اپلیکیشن «تکیه» جامع موضوعات همچون شعر، سخنرانی، مداحی است که ویژه ماه محرم طراحی شده است.
امام حسین (ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین خسروی معاونت محتوا، امروز در نشست خبری رونمایی از خدمات تبیان در ماه محرم، که در محل همین موسسه برگزار شد، با اشاره به رونمایی از نرم‌افزار محرم تبیان با نام «تکیه»، گفت: این اپلیکیشن جامع موضوعاتی ویژه ماه محرم طراحی و اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه نرم‌افزار «تکیه» از ۱۰ بخش اصلی تشکیل شده است، اظهار داشت: این بخش‌ها مداحی، سخنرانی، کتاب، تصویرنوشته، کلیپ‌های حسینی، اشعارحسینی، پاسخگویی به شبهات، ادعیه و زیارات، معرفی شهدای کربلا، مقتل‌خوانی و زنگ موبایل را شامل می‌شود، همچنین در بخش تصویرنوشته نیز کاربران می‌توانند افزون بر دانلود تصاویر با کیفیت آنها را ویرایش و به عنوان تصویرزمینه گوشی تنظیم کرده و استفاده کنند.

خسروی با اشاره به اینکه نرم‌افزار حاضر کاملا رایگان است، عنوان کرد: این نرم‌افزار با بیش از هفت هزار زنگ تلفن عاشورایی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد که برای دو سیستم‌عامل اندروید و «ios» قابل استفاده است.

وی افزود: در این اپلیکیشن روزانه بالای 500 محتوا و تا پایان ماه محرم حدود 17 هزار محتوا تصویرنوشته جمع‌آوری شده و حدود صد هزار کتاب و مقاله مرتبط با مفاهیم عاشورا در آن قرار داده شده است.

معاون محتوایی مؤسسه تبیان با اشاره به اینکه نگاه معرفتی به واقعه عاشورا بسیار اهمیت دارد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید همواره تأکید دارند که شور حسینی با شعور همراه باشد، بر همین اساس ما در مؤسسه تبیان، کتابی از علامه محمدتقی جعفری تحت عنوان «حسین (ع) شهید فرهنگ پیشرو انسانیت» را در این اپلیکیشن قرار داده‌ایم که مجموعه مقالات و سخنرانی‌های مرحوم علامه جعفری را شامل می‌شود.

خسروی از رونمایی صفحه محرم تبیان در ماه محرم خبر داده و عنوان کرد: مجموعه مقالات با عنوان با حسین تا بی‌نهایت، انتشار مداحی‌های روزانه در بخش فیلم و صوت، معرفی اصحاب امام حسین (ع)، تاریخ‌نگاری عاشورا به شکل اینفوگرافیک، معرفی مقاتل عاشورا در قالب فکت‌گرافیک و همچنین مصاحبه با مورخان و تاریخ شناسان محتلف، از جمله مطالبی است که در این صفحه ارائه می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تولید ده کلیپ در قالب مصاحبه با محمدحسین رجبی‌دوانی کارشناس تاریخ در زمینه واقعه عاشورا و پاسخگویی در مورد شبهات عاشورا، از دیگر عناوین خدمات وب سایت تبیان در ماه محرم است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی «moharram.tebyan.net» از این مطالب استفاده کنند./807/202/ب3

 

ارسال نظرات