۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۴۵۴۰۱۷
امام جمعه پلدختر:

امر به معروف و نهی از منکر نماد ارزشها است

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر واجب الهی و وظیفه ای همگانی است، گفت: این فریضه دینی نماد ارزشها است و برای تحقق ارزشها و استحکام دین باید احیا شود.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، عصر امروز در دیدار با آمران معروف و ناهیان منکر شهرستان پلدختر، گفت: عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر از مهم ترین نیازهای جامعه است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و افزود: عمل به این مهم منوط به زمان نیست و باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه اجرای امر به معروف و نهی از منکر موجب استحکام دین خدا می شود، خاطرنشان کرد: برای دوام و قوام دین باید این مهم اجرا شود.

وی احیای این فریضه واجب را موجب تقویت و حفظ فرهنگ خواند و گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ دینی جامعه را ارتقا می بخشد.

حجت الاسلام سوری با اشاره به اینکه فلسفه قیام امام حسین(ع) اصلاح جامعه است، اظهار داشت: برای جلوگیری از حکومت بدخواهان و دشمنان اسلام باید امربه معروف و نهی از منکر احیا شود.

امام جمعه پلدختر در ادامه تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر رمز ماندگاری دین و نماد ارزشها است و اجرای این فریضه الهی از ضروریات دین است.

وی استکبارستیزی و ظلم ستیزی را مهم ترین پیام عاشورا عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از نهضت عاشورا و امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام سوری بیان داشت: عزت جمهوری اسلامی ایران از نام سیدالشهدا(ع) سرچشمه می گیرد و برای حفظ ارزشها در این انقلاب باید راه امام حسین(ع) حفظ شود./203/9459/ب1

ارسال نظرات